Reggel mikor felkeltem arra lettem figyelmes hogy Sasuke csak ül az ágyán és bámul maga elé.
Yuko:Sasuke! Sasauke?! Hahó élsz még? Aludtál te egyáltalán?-kérdeztm kétségbeesettenere ő csak annyit felelt hogy-Nem egy személy miatt.-mondta én már egyből rá is vágtam hogy-Narutó miatt! Jaj te kis szerelmes.
Sasauke:Igen fú majd ha neked is lesz ezt ugy visza kapod.-re csak annyit kapott válaszúl-mond el neki!
Sasauke:De ha elmondanám akkor jobban meg utána-ezzel a lendülettel fel kellt és el indult a fürdőbe. Én meg fel öltöztem és eszembe jutott hogy ma van a csunin vizsga.
Yuko:SASAUKE!! MA VAN A CSUNIN VIZSGA! HALAGY HALAGY!!!
Készen lettünk és el indultunk.
Sakura:Na végre hogy ide értetek!
Be léptekna terembe és titeket néz.
Yuko:Mi van?!
Sasuke:YUKO!!!!!!TE HÜLYE VAGY?
Naruto:Sasuke mostmár mindenki tényleg minket néz!
Előlép a 3 homokrejteki ninja.
Kankuro:Ki ez a szép cica?-néz rám.
Oda lép hozzám és meg fogja az álam.
Lejjebb csusztatja a kezét erre Sasuke rá néz és elkezdi rázni a fejét. Én megfogom a kunait és a kezébe álitom Yuko:Ha még egyszer meg probálod a kezedet elfelejtheted.-Gaara erre fel kapja a fejét.
Temari:GAARA!Ne tedd. Kérlek!
Gaara:Nem is akkartam semmit csinálni.
Eközben a többiek:
Sasauke:Naruto.....Valamit el kel mondanom.
Naruto:Mit?
Sasauke:Én. Én. Én. Szeretlek!-Naruto néz sápadtan.-Én is!-Mondja magabiztosan.
Vissza hozzánk:
Temari:Akkor mit akartál?
Gaara:Az nem mindegy?-kérdezte egy kicsit meg szeppenve és mérgesen.
Temari:De.
Ennyi böven elég mára.
YOU ARE READING
Sajnálom!
FantasyEz a naruto csunin válaszó idején történik vannak olyan részek amik az anime alapján futnak és vannak olyanok amik nem. Neved:Uciha Yuko. Kb ennyi és jó szórakozást.