"Xiao Fengmian" Mrs. Xiao තරහෙන් ඇගේ ස්වාමිපුරෂයා ට කතා කරේ අතට අහුවෙන හැම දෙකින්ම දමලා ගහන ගමන්. අනේ අසරණ Mr. xiao නෝනා ගහන බඩු වලින් අමාරුවෙන් බේරිලා හිටියේ.
"මන් කී වතාවක් තමුන්ට කිව්වද පුතාට කසාද බඳින්න හොයන ගැහැණු ළමයාගේ විස්තර හොදට හොයන්න කියලා." Mrs. Xiao ආයෙත් තම මහත්තයාට කොට්ටෙකින් දමලා ගහන ගමන් ඇහුවා.
"අහන්න යූ, මම ඇතත්ටම විස්තර හෙව්වා.මම හිතුවා ඒ ගැහැණු ළමයා තමයි අපේ zhan ට ගැලපෙන කෙනා කියලා. ඉතින් මම..." Mr.Xiao කතා කරලා ඉවර කරන්න කලින්ම කොහේදෝ ඉදලා ආපු කොට්ටයක් හරියටම ඔහුගේ මුණ මද්දට වැදුණා.
"හහ්.. ඔයා කිව්වේ හොදම කියලා නේද? බලනවා මේ අර කෙල්ල වෙන් පිරිමි එක්ක අසෝබන විදිහට හැසිරෙන විදිහේ පින්තූර. මේ මේ video එකකුත් තියෙනවා. මේකටද ඔයා හොදම කියලා කියන්නේ?" Mr. Xiao පුළුවන් තරම් නෝනගේ ගුටි කමින් ගොස් නොනව බදාගෙන එයාව සැනසීමට උත්සාහ කලේය.
"අ-යූ මට සමාවෙන්න. මට තව ටිකක් බලන්න තිබුණා. අපි මේ මගුල් ගෙදර ඉක්මනට කැන්සල් කරනවා. ඒ වගේම අපි අපේ පුතාට වඩා හොඳ මනාලියක් හොයාගමු" ඔහු ඇගේ කඳුළු පිසදමමින් කීවේය.
ඇය හිස වැනුවාය. "අපි විවාහ මංගල්යය අවලංගු කරන්නේ නැහැ. A-feng ඔබ දන්නවා අ-ෂාන් කෙනෙකු සමඟ විවාහ වීමට එකඟ වීම කොතරම් දුෂ්කරද කියා. අපි දැනටමත් අපගේ සියලුම අමුත්තන්ට ආරාධනා කර ඇත." ඇය කීවා උත්සාහ කරන්න.
"ඒත් වෙඩින් එක තව සතියකින්. කොහොමද මෙච්චර අඩු කාලයකින් මනමාලියක් හොයාගන්නේ?" ඔහු කලබලයෙන් ඇසුවේය.
"මම දන්නේ නැහැ. දැනට මේ ආරංචිය එයාගෙන් ඈත් කරලා මනමාලියක් හොයාගන්න බලමු. මට හිතෙනවා මගේ පුතාට දෛවෝපගත වෙලා ඉන්න කෙනාව අපි හොයාගන්නවා කියලා." ඇය කඳුළු පිස දමමින් පැවසුවාය.
ඇය තම පුතාගේ ඡායාරූපය දෙස බලා සුසුමක් හෙළුවාය. ice prince seanට කුමරිය සොයා ගැනීම පහසු කාර්යයක් නොවන බව ඇය සිතුවාය.. sean xiao zhan යනු ෂියාඕ ෆෙංමියන් සහ ෂියාඕ යූගේ වැඩිමහල් පුත්රයාය. වඩාත්ම සුදුසුකම් ලත් තරුණයා ලෙස හැඳින්වෙන චීනයේ විශාලතම සමාගමේ ප්රධාන විධායක නිලධාරියා. ඔහු වයස අවුරුදු 27 ක තරුණයෙකි, ඔහු තම පවුලේ අයට හෝ වෙනත් කිසිවෙකුට තම හැඟීම් කිසිවක් හෙළි නොකරයි. ව්යාපාර කර්මාන්තයේ ice prince ලෙස හැඳින්වේ. වයස අවුරුදු 21 දී ව්යාපාර කටයුතුවල දක්ෂතා ඔප්පු කළ තරුණයාට ගැහැණු පිරිමි දෙපාර්ශ්වයම කැමතියි. ඔහු වැළඳ ගැනීම ඇතුළුව ඕනෑවට වඩා ශාරීරික සම්බන්ධතාවලට වෛර කරයි. ඔහු කිසි විටෙක කිසිවෙකු වැළඳ ගන්නේ නැත, ඔහුගේ පවුලේ අය පවා. Zhan ඔහු ආරම්භ කරන සෑම දෙයකදීම හොඳම වේ. ඔහු බොහෝ මිනිසුන්ගේ ආදර්ශය වේ. ඔහුට සියල්ල ඇත, නමුත් ඔහුට නොමැති එකම දෙය සැබෑ හැඟීම් ය. වයස අවුරුදු 20 දී විශාල සමාගමක වගකීම භාර ගැනීමට සිදු වූ නිසා ෂාන්ට ඔහුගේ හැඟීම් නැති විය. ඔහු නිශ්චිත කාලසටහනක් ඇති රොබෝවරයෙකු මෙන් විය. ඔහු තම පවුලේ අයට සහ මිතුරන්ට හොඳම පුතා සහ සහෝදරයා වේ. ඔහුව රැවටීමට උත්සාහ කරන මිනිසුන්ට ඔහු වෛර කරයි. ඔබ ඔහුට සමීප පුද්ගලයෙකුට විශේෂයෙන් ඔහුගේ පවුලේ අයට සහ මිතුරන්ට රිදවීමට උත්සාහ කළහොත් ඔහු ඉතා භයානක විය හැකිය. ඔහු මේ වසර පුරාම විවාහයෙන් වැළකී සිටි නමුත් පසුව Xiao මහත්මිය ඇගේ විශාලතම ආයුධය භාවිතා කළාය.emmotional blackmail.තම දුර්වල මවගේ ආශාව ඉටු නොකරන්නේ දැයි ඇය ඔහු ඉදිරියේ හඬා වැටුණු අතර හොඳම පුතා වූ ෂාන් විවාහ වීමට අකමැත්තෙන් වුවද එකඟ විය. නමුත් ඔහු තම බිරිඳ කෙරෙහි පවා කිසිම දෙයකට උනන්දුවක් නොදැක්වීය. ලොකුම දේ තමා කසාද බඳින්නෙ කවුද කියලවත් දැනගන්න ඕන නැති එක.
සවස් විය. Xiao මහතා සහ මහත්මිය ඔවුන්ගේ පැරණි මිතුරා සහ ව්යාපාරික සහකරු Lan Qiren සඳහා උපන්දින සැමරුම සඳහා සූදානම් වෙමින් සිටියහ.
"ඒ- yu ඔයා ලෑස්තිද?" මට ආරංචි වුනා යුජි එතන නෑ කියලා.ඒ නිසා අපි ඉක්මනට යන්න ඕනේ එයා නිදාගන්න කලින්. "මොකද ෂාන් එයා එයිද??" ෂියාඕ මහත්මිය තම කාමරයෙන් පිටතට පැමිණ ඇසුවාය.
"ඔව්, එයා අපිත් එක්ක එනවා. මොනවා වුණත් ඔහු විශ්වාස කරන එකම ව්යාපාරික හවුල්කරුවා Qiren." ෂියාඕ මහතා හයියෙන් සිනාසෙමින් කීවේය. ඉක්මනින්ම Xiao Zhan ලස්සනට ඇවිදගෙන ආවා. "අම්මා තාත්තේ. මම ලෑස්තියි. අපි යමු" ඔහු පොකර් මුහුණින් පවසා පිටව ගියේය.
ඔහුගේ දෙමාපියන් සුසුම්ලමින් ඔහු පසුපස ගියහ. ෂියාඕ මහතා සහ මහත්මිය සෑම විටම සිතන්නේ ඔවුන් දෙදෙනාටම වඩා පුතා මෙතරම් වෙනස් වන්නේ කෙසේද යන්නයි. ඔවුන්ගේ අනෙක් දරුවන් දෙදෙනා පවා ඔහු මෙන් නොවේ.
"කෝ a-li සහ a-cheng??" Xiao මහත්මිය ඇගේ පුතාගෙන් ඇසුවා. "ඔවුන් අපිත් එක්ක එකතු වෙයි. අම්මේ ඔයා හිතන්නේ නැද්ද අපි අපේ පැමිණීම ගැන Qiren මාමාට දන්වන්න ඕනේ කියලා??" ඔහු කවදාවත් surprise party ට කැමති නැති නිසා Zhan ඇසුවා. Xiao මහත්මිය ඇගේ හිස වැනුවා.
"උඹට කොහොමත් ආතල් එක තේරුම් ගන්න බෑ. අනික ඌට බනින්න යූජී නෑ" ඇය කීවාය.
"උන්ගෙ උපන්දිනේ දවසෙ එයා තනියම ඉන්නෙ. මම එයාට නිවාඩුවක් ගන්න කිව්වට ඒ වයසක මනුස්සයට ඒක තේරෙන්නෙ නෑ." Xiao මහතා තම මුරණ්ඩු මිතුරා ගැන සුසුම්ලමින් පැවසීය.ඒ ගැන තම දෙමාපියන් ඔහු සමඟ රණ්ඩු වන බව දන්නා නිසා කිසිවක් නොකීවේය.
to be continued tomorrow.......
YOU ARE READING
❤ Arranged Marriage ❤ Zhanyi* sinhala
Fanfictionමේ zhanyi කතාවේදී ගොඩාක් cute වගේම අහිංසක yibo ගෙයි නපුරු වගේම අනිත් අයට කිසිම හැඟීමක් පෙන්නන්නේ නැති xioa zhan ගෙයි arranged marriage එකකින් පටන් ගත්ත ආදර කතාව තමයි කියන්නේ. Yibo තමන්ගේ අම්මාගේ මරණේන් පස්සේ වෙන කිසි කෙනෙක්ගෙන් ආදරය ලබපු කෙනෙක් නෙමෙ...