YOKLUĞUM

28 2 0
                                    

şimdi  yoksun  biliyorum , çünkü  seni  cok  özlüyorum  .  Ağlıyorum  susamıyorum , ama  biliyorum   geri  gelmiyceksin .  Bana  eskiden baktığın  gibi   bakmıycaksın.önceden  benimle  mutlu  olurdun  biriciğim  ama  simdi  ;  baskasını  secmissin  .  Düsündümde   eskiler   yeniden  olurmu  biriciğim  ?

******
Yine  bir   gün sensiz   .  Sessiz   özlüyorum  ama olsun  ben   senin  sadace    aksamları  CEVRIMICI  olusunu   seyredebiliyorum  .   Ah  be  biriciğim  kim   aldı  simdi  seni   benden .  gelsen   ya  ;  beni  bu   karanlık  yerden    kurtarsan .  o  kadar  özledim ki  ;  sesini  ,gülüsünü  , bana  bakınca  mutlu  olurdun  biriciğim  simdide   öyle olsak   ya  ?  Dün    seni   gördüm  yanından  gectim  bana  sadece  bakıp  güldün  birsey   demeni  beklerken  ;  yine   susmayı tercih   ettik  yokluğum .  O  kadar  dağıldım ki ;  kimse  toparlıyamıyo  beni !  Sana  YOKLUĞUM diyorum  cünkū  ; yoksun  biliyorum  .  Herkes  mutlu   olmayı  tercih   ediyor  bizde   etsek  ya  yokluğum  .. 

Yokluğum ;  seni  düsunuyodum  kulağımda  kulaklık  en  sevdiğimiz  sarkıyı  dinliyorum  .  Senin   resimlerine   bakıyorum  .  Taki  o   resmi  görene kadar  ;  suanda   öyle  bir  bosluktayım ki  ;  bir  baskasıylasın  hemde    beni   UNUTMAK  icin   değermiydi   yokluğum   değermiydi   bana    bunu   yasatman  .  Hani  biz  ayrılmazdık  . Su   anda.  Ağlıyorum  o  kadar  uykum  gelmiski  ;  uyuya   kalmisim   o   resme   bakarken  ...

Uyandım  . Elimde  telefon  senin  o  kızla  resmin  .  Alarm   bile  calmis uyanamamisim  okula   gec   kalıcam  .  Hemen  kıyafetlerimi   giydim   sacımı   düzlestirip   cıktım  aceleyle  .   Okula  geldim  tabi  kolidorda  geziyosun   o kızla   napsaydım  yokluğum  ;HAYIRLI  OLSUN  MU  DESEYDIM  ?  Cok   seviyomussun   oyle   diyor  herkes  .   Ilk   derse   girdik  ,   dalmisim  tabi    hoca  bir   anda   bana  seslendi    uyku   sersemiyim   dalginim  cevap  bile   vermedim   susup   oturdum  biricigim    teneffüsdeyiz   ben   yine   yanlız   olmayı  tercih   ettim   hava   almak. Icin   bahceye   indim   o  kadar   hızlı   kosuyodun  ki   ; ve  cebinden   bir   kağıt  düstü    farketmedin  kosuyodun   zaten  bende   hemen  kimse  farketmeden   kağıdı  hırkamın   cebine  saklayıp   sınıfa   gittim    bir  an  önce  okumak   istedim  ama  sınıftakiler  izin  vermez .  En  iyisi   evde  okumak  .  Evde   okumaya   karar   aldım  neyse     dersimiz   kimya   sıkıcı  bir   ders     anladım ki     sen   gittikten  sonra   herseyden  herkesten  nefret  ettim 
Neyse   cıkıs  saati  hemen   kosa   kosa   eve  gittim  merdivenlerden  cikip  odama  gectim   mektubu   okumaya  tam   basliycakken;  mesaj geldi   gizli   numaradam  .  Simdi   dikkatimi  hic  bisey  dagıtamaz   . Mektubda   tam   olarak  su   yaziyo  ;   hemen ayağa kalktim ve   beni   hala   unutamadığın   yazıyor   . Bende seni unutmadım yoklugum  .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YOKLUĞUM  !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin