Niko
Joulu oli ohi. Vuosi oli vaihtunut. Eli paluu arkeen olisi jo huomenna...
Istun Joonaksen vieressä autossa. En halua palata arkeen. Tai ainakaan palata kotiin. Joonas on ainoa syy miksi olev vielä täällä. En haluaisi hänen surevan pois menoani. En yleensä ajattele että joku oikeasti välittäisi mutta no can do musta vaan oikeasti tuntuu nyt siltä että Joonas oikeasti välittää. Vai onko se edes mahdollista?
Auto pysähtyi kotini pihaan. Kiitin Joonaksen isää lomasta ja kyydeistä. Olis aika kohdata mun vanhemmat. Ne on ollu mua kohtaan tosi erikoisia ja muutenkin etäisiä yleensä. Mut nyt jotenki vielä enemmän.
Kävelen olohuoneeseen. Lipaston päällä oli lappu.
Ollaan koko kevät poissa. Nostaisitko hieman numeroitasi jos mahdollista? Lupaan että tulemme kesään mennessä takaisin. Soita tai laita viestiä jos tulee jotain. Olen huomannut uuden sinusi. Ole oma itsesi. Rakastan sinua. -ISÄ
Jaa. valheita täynnä oleva kirje. siinäs "rakastaa" ei hirveemmin kiinnosta. Kävelen käytävää pitkin huoneeseeni. Laskin mun repun maahan. Voisi sen varmaan purkaakin. No ei jaksa vielä. No mun huoneen vois kuitenki siivota. Nääh.
Menin keitiöön. Ja otin mun puhellimen mun housun taskusa ja istuin keittiö tasolle. Joonakselta oli tullut viestiä.
Joonas- Moro voisko sinne tulla? vai onks sun porukst hiilenä? 20.16
Minä- Ei ne oo. Ei ne itse asias oo ees kotona et tuu vaa. saat jäähä yökski jos haluut. 20.24
Joonas- Oggei no mäpä tuun. Menee ehk vartti.
Minä- Juu
Laitan puhelimen Pöydälle ja menin katsomaan jää kaappiin. Otin sieltä Red bullin. Join sen tyhjäksi. Ja sit kuulin et ovi kävi. "Porko älä ota kenkii pois lähtää kauppaa ei oo safkaa" huusin porkolle ja juoksin eteiseen ja laitoin kengät jalkaan.
Meinasin liukastua liukkaalla pyörätiellä. "noh varo vähä!" "no joo joo "
Käveltiin pitkin kauppaa. Ja ainoat mitä ollaan tähän koriin saatu oli useat Red bullit. No on se jotaki. Otettiin vielä jotain iha ruokaakin ja lähetiin kotiin.
Mä väsäsin meille jotain. Ei siitä mitään olisi tullut js porko ois täs auttanu. Syötiin ja päätettiin et katsotaan vaan jotain elokuvaa ja mennää sit nukkuu. Koska no huomen ois kouluu. Mut en sit tiiä jaksanks mä sit sinne mennä.
YOU ARE READING
Finding my light in you// Jiko
Fanfictionrakkaus tarina Joonaksesta ja Nikosta. en paljasta mitään etukäteen. en tiedä mihin kirjoittaminen vielä vie joten kaikki mahdolliset TW pöytään. mm. alkoholin käyttö, itsetuhoisuus, syömishäiriö jne jne. kiitos jos luet!<3