Pár nap múlva megint hallottam, hogy erről beszélnek, közelebb is osontam, hogy haljam őket. Kiderült hogy ma mennek a találkozóra a bandával, és megtudtam, hogy a sarki kávézóban futnak majd össze. Egyből törtem a fejem, hogyan is tudhatnám meg a találkozás célját, az ötletem pedig: elsettenkedem álruhában a kávézóba és kihallgatom miről beszélnek, ezzel csak az volt a probléma hogy anya most szólt, hogy jön a bébiszitter🙄, 13 évesen bébiszitter? Most komolyan?
Tehát valami más ötlet kell, meg is van: felhívom magam anya telefonján, és kihangosítom, így mindent hallani fogok. Pár óra múlva el is kezdődött az akció, megérkezett Jao a bébiszitterem, én pedig elvégeztem a telefonos procedúrát, készen is álltam az igazság feltárására. Pár perc múlva a bandatagok hangjára lettem figyelmes, hallottam Helsinkit, Riot, Manilát, Palermót, Pablonát, Liszabont, Marseillt, Bogotát, anyát, apát és persze a Professort. Jó sok uncsi beszélgetésen kívül hallottam ám mást is😏. Egy új rablás, ez hihetetlen, az is lejött hogy miért fontos ez ennyire, elrabolták Paulát😱, Liszabon lányát. Biztos nagyon aggódhat. Nem tudom hogyan mentik meg majd Paulát, de azt tudom hogy részt szeretnék venni a rablásban. Éppen hallgattam a részleteket, de bejött Jao, gyorsan lenémítottam a telómat és ijedtem bólogattam.
-apukád most hívott, hamarosan jönnek.
Huhh akkor gondolom nem maradtam le sok dologról, de mire visszaeszmélten Jao már búcsúzott, kiment az ajtón integetve.
Pár perc múlva meg láttam anyáékat az ajtóban, rohantam is beszélgetni, elmondtam, hogy mindent hallottam, és, hogy részt szeretnék venni a rablásban. Természetesen ellenkeztek, erre számítottan is, ekkor bevetettem a szüleim fő ellenségét, Tokió emlékét, nem szeretnek róla beszélni, sőt utálnak.
- Tokió is pár másodperc alatt elment, nem szeretném ha veletek is ez lenne, ott szeretnék lenni veletek egész életemben, nem hagyhattok magamra megint. Azt mondták gondolkoznak, mondtam hogy ez beválik, persze nekem is hiányzik Tokió, de legalább hasznomra van az emléke.Sziasztok! Reméljük tetszett ez a rész!
Igyekszünk gyakrabban feltenni részeket!
YOU ARE READING
Cincinnati vagyok !
ActionCincinnati vagyok ,Stockholm és Denver fia, na jó a vérszerinti apám Arturo, de utálom õt. Leírom mi történt a rablás után.🔫💵💰