Main characters :
From the enchanted side :
hii!! Nama aku lee donghyuck, kebanyakkan orang panggil aku prince haechan atau putera donghyuck, umur aku 18 tahun. aku adalah putera dari kerajaan enchanted. Lebih senang, aku ni telah di enchanted dari aku lahir, so banyak kejadian yang jadi. Sejujurnya aku sedikit lovesick, disebabkan lovesick aku, mama papa mengurung aku di dalam istana. Kawan baik aku ade 3 orang, nanti aku kenalkan diorang. Kalau nak tau, wishlist aku, adalah pergi ke earth side satu hari nanti.
Ini adalah huang renjun, bestie terpro aku. Dia sebaya ngan aku, tapi 3 bulan lebih tua. Seorang putera jugak tapi dia bukan enchanted macam aku. Dalam banyak-banyak kawan aku, dia lah yang paling caring. Owh and jangan fikir nak ngorat, dia dah berpunya, dia ade cite kat aku yang dia ngan jodoh dia rasa bende yang sama yaitu rasa kekurangan. Diorang rasa kekurangan seseorang. Tapi tu love story dia bukan love story aku. Dia akan pergi ke earth side regularly, sebab dia nak ziarahi adek dia kat situ.
Dan inilah Na jaemin, jodoh nya renjun, dia ni sebaya ngan kitaorang. Putera juga tapi tak enchanted. Dia ni you know .. seme. Dia ni dengan bangga nya cakap yang dia ni poly. dia pernah berjumpa dengan adek renjun yang buat telinga pekak dalam sekelip mata. Dia dengan seronok nya dah pernah pergi earth side sekali.(nak ikut TT) Dia ni senang kalau nak berkawan.
Oke tu je bye bye !! ( ◜‿◝ )
from Earth side :
Hi nama aku mark lee, umur aku 19 tahun. Aku orang canada yang sambung belajar di korea. Aku ni tsundere sikit, and aku adelah abang angkat kepada chenle,jeno and jisung. aku ni orphan dari kecik. Mak aku meninggal time nak lahirkan aku, bapa aku pulak meninggal time dia balik kerja. Aku adalah kawan rapat jeno dari kecik. And i'm a proud bisex.
This is jeno lee, dia ni poly. Proud bisex jugak. 18 tahun, murid yang baik, dia athlete tau, senang cite dia senanya broken home, mempunyai parents yang sangat bab-. Tak baik nye aku ni dia ni pon abang angkat kepada chenle ngan jisung. Dia ni member pro tau.
This is jisong park, ehh jisung park. Dia 16 tahun. Dia ni rakyat suci korea, nama English dia, Andy park. Ni aku exposed jela, he has a big crush on chenle. Sejujurnya, aku kan abang angkat yang baik, dia ada keluarga yang paling harmoni. Dia kalau bab dance ngan chenle laju, tapi kalau bab belajar, haish.. kene masuk taska balik.
Last but not least, dia adelah Huang chenle, atau lebih di kenali sebagai zhong chenle. Aku tatau kenapa dia ade dua last name. Dia anak orang kaya, aku pernah sekali pergi rumah dia, pergh hati miskin aq takle. Dia ni pon suka jisung tapi dia ni nub, jisung kasi banyak hint tapi dia still blur. Aku pernah nampak abang dia, tak silap nama dia huang renjun, dia pendek macam author ngan member dia. (Sheesh dia nih*-_-) oke tu je kot. Bye.
-☔-
enchanted love by fullsunmyrah.
ship: markhyuck.
Side ships: norenmin, chenji, yuwin, jaeyong, luwoo, doil, henxiao, kunyang, johnten, sungtaro.Book categories : fantasy, fanfiction.
Book song playlist:
1.enchanted by Taylor swift
2.seamin tak seiman by mahen
3.let's play ball by nct u
4.beautiful by nct 2021
5. Without you by nct u
6.rainbow by nct dream
7.not for sale by enhypen
8.the truth untold by bts
9.imagination by shawn mendes
10.ghost by justin Bieber-☔-
Dalam book ni, dia manglish tau so kalau ade yang pelik atau tak paham .sokey, anda bole tanya di comment.
In this book, its actually manglish. So if there's something weird or didn't understand. it's okey, you can ask in the comments sections
YOU ARE READING
ᗴ𝗡ᑕ𝗛ᗩ𝗡T𝗘ᗪ 𝙇O𝙑ᗴ || markhyuck
Fantasy❝i was enchanted to love you hyung.. jangan tinggalkan aku disini..❞ and that was.. donghyuck last.. message for mark.. -☔- malay + English novel. Didn't understand u can ask in the co...