970724.Kilidi açıldığı için yavaşça aralanan kapı.
Evden gelen o cezbedici koku ve çıplak adımlarıyla içeri adımladıkça daha net duyulan şarkı sesi.
Nereye gittiğini bilmeden oldukça derli toplu ve bir evin gerektirdikleri dışında hiçbir eşya bulunmayan, lacivert ağırlıklı odadan geçerek melodiyi takip etti. Şarkıyı biliyordu, son günlerde tekrara alarak dinlediklerindendi ve gün içindeki çoğu işine bu şarkı eşlik ediyor olsa bile hiçbir zaman şu anki Jungkook gibi gözükmediğine emindi.
Post Malone'un sesi eşliğinde yavaşça sağa sola sallıyordu kalçasını. Tezgahta ne işle uğraştığını bilmiyordu ama üstünde hiçbir şey olmadığından hareket ettikçe kıvrılan sırt kaslarını bir bir görebiliyordu Taehyung. Böyle bir vücuda sahip olabilmek için ne kadar çalışması gerektiğini düşündü. Daha önce böyle vücut proporsiyonuna sahip biriyle hiç karşılaşmamıştı.
Omuzları genişti ama beli incecikti, ki gözlerini omuzlarından beline indirdiği süreçte elinin tersiyle akıttığı salyalarını silmesi gerekmişti. Ritme uygun salladığı kalçaları hakkında açıklama yapma gereği bile duymuyordu ve o kalın uylukları... Onlar tarafından boğulmak istediğini daha önce söylemiş miydi?
Birinin sadece görünüşüyle bu denli etkileneceğini, bacak uzunluğunu düşündükçe kendinden geçeceğini ya da sadece karalamalarla kaplı olduğunu bildiği tek kolunda omzundan sırtına doğru uzanan bir yılan dövmesi olduğunu fark edince penisinin karnına yaslanacak duruma geleceğini hiçbir zaman bilemezdi.
Yatakta onu hayal kırıklığına uğratmamasını umdu çünkü Taehyung biraz doyumsuz biriydi.
Görmeye doyamadığı çene hattını da rahatça izleyebilmek ve geldiğini de belli edebilmek için mutfaktan içeri girdi. Bu kısımda lacivertten tek bir iz yokken neredeyse her şeyde gri kullanılmıştı ve Jungkook'un eşya tercihleri Taehyung'u daha da azdırıyordu. Bunun ne kadar mantıklı olduğu tartışılırdı elbette.
İki kapaklı, oldukça geniş buzdolabının önüne gelip kapaklardan birine yaslandı. En başından beri onun farkında olan Jungkook ise ikisi için hazırladığı içeceklere buz küplerini ekledikten sonra esmere döndü.
Onu incelemek için birkaç saniyesini harcayacağını düşünmüştü ama karşılaştığı manzarayla bunun dakikalara evrileceğini saniyesinde anlamıştı. Çünkü Taehyung -Vay canına, Taehyung gerçekten de nefes kesici görünüyordu. Öncesinde onu tanımadığı için normalde böyle giyinip giyinmediğinden habersizdi ama farkına daha erken varamadığı için kafasını parçalamak istiyordu. Bunca zaman bu kadar yakınındaki bir güzellikten nasıl mahrum kalmıştı?
Üzerinde daha önce mont alışverişi yaptığı için bildiği South2 West8 markasının sattığı Meksika parkalarından vardı. Salaş görüntüsüyle hoş durmaktan öte omzundan aşağı kayıp köprücük kemiğini açığa çıkardığından erotik bir görüntü sunuyordu. Bununla da sınırlı değildi. Altında neredeyse bir iç çamaşırı boyutunda siyah bir şort vardı. Esmer, pürüzsüz bacakları tamamen açıktaydı. Jungkook buna bir neden aramamıştı ama Taehyung'un duştan çıktıktan sonra vücuduna sürdüğü kremler sayesinde bacakları göz alıcı bir biçimde parlıyordu. Jungkook'u resmen hipnoz etmişler, uzunca bir süre gözlerini üzerinden çekememesine neden olmuşlardı.