Se spune ca lucrurile mici sunt cele mai importante , ca și oamenii de altfel cei mici și cei mari ( ma refer ca și caracter ) sunt cei care te păstrează in viața lor sau cei care te fac sa te desprinzi de ei .
Sa povestești și sa știi unde sa povestești este cel mai important" de ce?" Pentru ca poți povestii orice oricând dar nu oricui ☺️așa ca eu aleg aici sa spun povestea și poate mulți se regăsesc in ea sau nu , dar vreau sa zic ca totul este original .
Anul 2021 , unul destul de dificil și cu multe descoperiri !
Pai hai sa vedem revelionul anului 2021 ceva drăguț o invitație drăguța acasă la cineva o petrecere cu pregătiri românești, muzica dans voie buna zâmbete . (Nimic prea interesant)
Zurgălăi suna clopote de nunta ♥️ da exact urma cununia mea civila pregătiri maxime vreo 2/3 luni a fost totul intr-o zarva emoții multe îmi doream ca totul sa fie spectaculos chiar dacă era doar o cununie .
Pana la începutul lui Martie 2021 am muncit si eu si el ca sa putem ajunge sa ne facem tot ceea ce ne dorim ♥️ pentru evenimetul nostru , totodata ne acceptase si un împrumut aici de câteva mii de £ dar asta este o alta parte a poveștii !
Și in sfârșit ne pregătim Aprilie bătea la ușa noi eram tot mai Fericiți si mai emoționați pentru ce va urma am plecat acasă ne aștepta un drum lung si obositor dar în care am avut timp sa vorbim sa ne amintim despre lucrurile frumoase dintre noi eram la fel de îndrăgostită de el ba chiar si când am zis DA sa fiu soția lui parca mai mult ma atrăgea el !
Drumul aproape se terminase si in sfârșit acasă libertate toată lumea ne aștepta sa ne întâmpine frumos familiile noastre de care ne fusese foarte dor 🙏🏻La fel de emoționată eram si când i-am văzut trecuse destul de mult timp de când eram departe
Acasă totul frumos ca întodeauna toată lumea se simțea bine am început sa discutam depsre unele detalii apoi ușor ușor a venit jumătatea lunii lui Aprilie si se apropia ziua mea de naștere mult aștepta deoarece ma bucurăm ca o fac in familie după atâția ani ! Pregătirile erau aproape gata eu eram gata ziua se apropia cu pași repezi si frumoasa vârsta 23 de ani
Petrecere a fost frumoasa , nașii au fost prezenți părinții rudele totul a fost in familie soțul meu îmi pregătise o surpriza frumoasa de 23 de trandafiri roșii am fost super impresionata si fericita sa primesc un astfel de cadou, toată lumea s-a distrat si s-a simțit bine am mâncat tort super bunnn😀
Zilele treceau evenimetul se apropia si eu eram tot mai panicata ca voiam sa fie totul bine sa iasă bine toată lumea sa se simtă bine
22 Mai 2021 ziua in care am zis DA din suflet si cu emoția in voce
Dimineața ora 6:30 toate fetele am plecat la Make Up mamele verișoara si nasa . Am ajuns la locație acolo ne-am împarți fiecare pe grup sa facem sa fie bine si gata toate la timp zis si făcut
A fost bine totul pana într-un moment in care primesc mesaj pe telefon de la mama ca mama soțului meu nu este mulțumită de serviciul pe care îl face coafeza (care a avut grija de parul meu de foarte mulți ani ), deci clar ziua începe prost dar fost diplomata si am dat dovada de bun si simt si am zis bine trecem mai departe apoi ajunge la Make Up artistul meu același lucru nu este mulțumită am zis bine si de data asta .
Ajungem acasă toate fiecare a mers acolo unde trebuia sa se pregătească , eu bineînțeles direct in camera mea eram foarte fericita si incantata îmi place absolut tot ceea ce se întâmpla cu mine eram in al 9 le-a cer de fericire pana într-un moment in care aud pe cineva care ma striga sa vin ca avem o problema repede am deschis m-am dus sa văd buchetul meu pentru cununie era distrus nu era ceea ce îmi doream așa ca verișoarele m-au ajutat sa îl refac instant si așa a devenit cel mai frumos buchet , după rezolvarea problemei am revenit la mine in camera împreuna cu mama si nasa pentru a ma îmbrăca in rochia mult dorita , bineînțeles fotograful a venit imediat pentru a face pozele de care ne vom aduce aminte cu drag și cu multe zâmbete . Timpul trece soțul a venit sa se îmbrace am început sa ne pregătim de-a-binelea oamenii incepeau sa vina la noi acasă și trebuia săi întâmpinam așa cum se cuvine lăutarul nu lipsea și iată ca petrecerea pare sa înceapă repede și oamenii sa se simtă bine , petrecem acasă câteva ore apoi începem sa ne strângem cu mașinile și sa pornim spre primăria satului unde acolo vom fi așteptați și întâmpinați de domnul primar și de hârtiile care vor fii semnate de noi .
Deja când am coborât din mașina începea sa ma pasca o emoție cumplita deși era și normal ma căsătoream era ceva ce nu faci in fiecare zi , eram atât de sigura pe mine in acel moment și fiecare pas pe care îl făceam eram mai hotărât decât oricând pentru a spune acel DA -UL mult așteptat oamenii din jurul nostru ne priveau cu atâta emoție și cu zâmbete largi .
Am urcat scările cu încredere pana am ajuns la locul nostru acolo domnul primar a început sa își țină discursul care ne privea pe noi apoi a pus întrebarea iar noi am spus da cu zâmbetele pe buze , invitații noștri ne-au aplaudat și au urmat un morman de flori am primit foarte multe flori le adoram , și sa nu uitam de pozele pe care le-am făcut pentru a captura momentele frumoase alături de cei dragi noua .
Emoțiile au început sa mai dispară puțin câte puțin și ne-am îndreptat frumos către locul unde urma ședința foto ceva mic cu câteva poze pentru amintiri și pentru albul foto , am făcut cu familia nașii prietenii cunoștințele și rudele fiecare are un loc in inimile noastre .
Party party ...
Sa înceapă petrecerea zic 🥰 ajunși la local totul era pregătit si era așa frumos ca un vis mi-am luat paharul de Șampanie si m-am Așezat pentru un minut la masa mea ca după urma sa întâmpinam invitații
Toata lumea a venit am fost foarte fericita și am început prima data cu dansul nostru la care am avut multe emoții și apoi toată lumea s-a alăturat pentru a ne distra împreuna a fost noapte lunga si frumoasa cu momente unice de neuitat . Și am dansat toată noaptea pana la 5:00 dimineața .Partea a 2 a curând ♥️