2 ani mai tarziu

1 0 0
                                    

Deja au trecut 2 ani , numi vine sa cred .
Ce înseamnă asta faptul ca trecem la următorul pas NUNTA !
Și o luam de la capăt alte pregătiri 😅😂 alte emoții .
Da știți ce ? Sa oprim puțin timpul in loc și sa povestim despre ce s-a întâmplat pana in prezent 🙈
  

După ce s-a terminat cu prima căsătorie cea civila , am fost intr-o vacanța minunata ca un fel de Honey moon 🙈 și am ales destinația Egipt . Superb absolut superb a fost cea mai frumoasa vacanța de pana acum !
Ne-am distrat super bine doar noi ,cel mai bun tovarăș de călătorie in orice situație este soțul , iubitul niciodată nu ne plictisim mai ales in vacante 😅
A fost o săptămâna de vis , soare , plaja , cocktail exact ce poți visa !

Am fost foarte activi in acea săptămâna am fost in excursii organizate de cei de la agenție , plimbări cu barca , cămila , ATV-Ul minunat dar și lucruri mai puțin bune , spre exemplu mâncarea oribila , oamenii prea cerșetori dacă ii pot numi așa t...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am fost foarte activi in acea săptămâna am fost in excursii organizate de cei de la agenție , plimbări cu barca , cămila , ATV-Ul minunat dar și lucruri mai puțin bune , spre exemplu mâncarea oribila , oamenii prea cerșetori dacă ii pot numi așa trebuia sa negociezi la aproape orice lucru pe care voiai sa îl iei (apa, țigări  etc ) oriunde mergi sunt lucruri bune și mai puțin bune , nici depsre hotel nu pot supune ca a fost superb a fost doar bun și atât !
3 luni mai târziu ......

Ne-am hotărât sa ne reîntoarcem in țara de unde plecasem sa facem bani pentru ca sincer România s-a dus de mult nimic numai poți face sau sa ai ceva decent ( casa , mașina , salariu )
Ne-am luat frumos bagajele și am plecat spre vechea destinație și de aici începe nebunia.
Asta înseamnă ca o iei de la capăt încerci sa contactezi acei prieteni care au fost mereu lângă tine la bine dar si la rău ... lasă de dorit !
Am avut o prietena pe care am întrebat-o dacă putem sta la ea câteva săptămâni pana muncim și luam bani sa ne putem muta la locul nostru a fost super entuziasmată si fericita ca vin la început a zis da fără sa se gândească zis și făcut luam biletele primul avion al nostru a fost , totul bine i-am plătit bineînțeles nu am stat pe gratis și am dat o suma consistentă de bani !
Ne-am înțeles bine la început însă in timp a apărut deranjul ( ne evitam , nu vorbeam decât salut si atât ) într-un final ne-am găsit de lucru si ne căutam casa intre timp sa putem pleca deoarece ne-am dat seama ca ceva nu merge bine !
     Bineînțeles fix in prima mea zi de munca ne-am certat , am venit acasă fericita ca am job si ei făceau curat si când am intrat ne-au zis sa ne căutam sa stam in alta parte ca la ei nu se mai poate din motiv ca nu au loc pentru a-și chema prietenii la ei din cauza noastră , eu cel puțin m-am enervat maxim am zis Ok si am plecat de acolo o săptămâna am mai stat ne-am luat lucrurile si ne-am mutat la alta prietena unde la ea nu erau condiții decât sa stam in Bucătărie pe jos acolo am dormit o săptămâna si ceva pana urma sa ne găsim casa unde locuiesc in prezent 😅!
Într-un final ne-am găsit casa . Fericiți ne-am mutat ♥️ eram atât de fericita si mulțumită ca scăpasem de oamenii aceia grețoși si ca i-am lăsat pentru totdeauna in urma !
Anul 2022 pentru noi a fost un an greu cu multe încercări, am descoperit cine ne sunt prieteni si cine ne sunt dușmani ! Am înțeles D-abia anul acela 2022 ca oamenii ii poți scoate din țara dar țara din ei niciodată ! Din ce 1000000 de prieteni pe care am pretins ca ii avea defapt nu aveam niciunul singurii prieteni eram noi unul cu celălat ! Am plâns , m-am enervat , m-am supărat dar totul era in zadar doar noi ne puteam scoate din acea stare ! Pe tot acest parcurs ne am hotărât sa ne înscriem la facultate cu gândul ca intr-o buna zi o sa avem o diploma pentru un viitor mai bun .
Pe tot acest parcurs am încercat sa avem un copil , defapt încercam de vreo 3 ani si ceva dar Dumnezeu încă nu ne-a binecuvântat poate are el un motiv pentru asta însă mi-a trimis cel mai frumos si drăguț adorabil , minunat cățel din lume îl pot considera copilul meu îl iubesc extrem de mult si nu îmi închipui viața fără el

 Pe tot acest parcurs am încercat sa avem un copil , defapt încercam de vreo 3 ani si ceva dar Dumnezeu încă nu ne-a binecuvântat poate are el un motiv pentru asta însă mi-a trimis cel mai frumos si drăguț adorabil , minunat cățel din lume îl pot ...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

El ma scos din toată depresia mea frustrarea și durerea pentru ca nu putem avem un Bebeluș acum însă in viitor cu siguranța acest vis frumos va deveni realitate și vom deveni părinți .
Revenind la poveste și la anul 2022 a fost super greu multe datorii neplătite din urma am tras foarte mult cu joburile a mers super greu m-am consumat super mult dar tot răul spre bine cum se spune ! 😅 
Acum totul merge bine doamne ajuta și cu organizarea nuntii pe care o aștept cu sufletul la gura și îmi doresc ca toți cei dragi mie ( noua) sa fie sănătoși sa ne putem bucura de acel moment 🥹unic !

Dacă v-a plăcut aștept comentariile voastre să-mi Spune-ți ce fel de prieteni aveți și dacă v-ar ajuta cu fapte nu cu vorbe !

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 24, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Anii Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum