Mingyu - Seventeen

14 1 0
                                    




Karácsonyig már csak három nap van, te pedig úszol a munkában. Egy futárcégnél dolgozol, feladatod pedig a csomagok összekészítése és a címek megadása a futároknak. Ma éppen millióegy dolgod van, de ha ez nem lenne elég, még a mai futárok is késnek. 12 kocsi viszi szerte-szét a csomagokat Seoulban, de ebből 6 jelent meg eddig. Tiszta ideg vagy, folyik rólad a víz, mert téged vonnak felelősségre, ha a mai csomagok nem érnek ki.

Y/N mit idegeskedsz? – kérdezte idegesítő munkatársad, akit te csak vakarcsként hívsz.

Figyelj vakarcs nekem erre ma nincs energiám. – forgattad meg a szemed és inkább elfordulva folytattad a telefonálgatást, de ő ekkor sem hagyott, nem mintha bármikor máskor hagyott volna. – A nevem Mingyu mint azt tudod kedves, nem vagyok vakarcs. – duzzogta és kivette a telefont a kezedből, te pedig még idegesebben néztél rá.

Min KIBASZOTT Gyu... Nézz körül ebben a rohadt nagy raktárban. – dühöngtél, mert utálod az ilyet. – 12 kocsiból kettő van itt és nem éppen elég a csomagok kiszállításához. – ültél le és a hajadba túrtál próbálva lenyugodni, néhány perccel később csak egy nagy kezet éreztél a fejeden, fogalmad se volt mit kezdj vele, de nyugtató volt így hagytad.

Y/N nézd... – suttogott a mély hangú vakarcs melletted. – Megoldom, ígérem estére minden kiér, amit a másik hat autó vitt volna. Megbeszélem a többiekkel, hogy kétszeresen szállítunk és beszélek a főnökkel is, rendben? – felnéztél rá ő pedig halványan mosolygott rád, a kezével még mindig a fejed simogatta. Hallgattad a hangját és sikerült lenyugodnod, de ezzel még nem oldotta meg a problémát.

Felsóhajtottál és bólintottál – Rendben próbáljuk meg így, de nagyon sok van és fáradtak lesztek... – mondtad neki, bár idegesített, tudtad milyen nehéz a munkája és aggódtál, mert fiatal volt alig 22 szinte még gyerek a feje.

Még jobban elmosolyodott hallva, hogy aggódsz érte és csak megrázta a fejét. – Add azt a listát, legalább dupla pénzzel megyünk ma haza. – kuncogott közben a többi futár felé sietett. – Guys, a helyzet, hogy 6 helyett is dolgoznunk kell, ami mindenkinek a 100 mellé, plusz 100 lesz. De nézzük a jó oldalát, megmutathatjuk Y/N-nek, hogy milyen erősek vagyunk. – feléd nézett egy huncut mosollyal a többiek meg szexibe vágták magukat csak neked.

Nagyon szép, vékony, kedves és okos lány vagy, ezt mindenki észrevette. Még középiskolába is te voltál a sztár, mindenkinek te tetszettél, ami a mai napig sem változott. Ez okozta neked az önbizalmad, de még sincs nagy egod, ami miatt utálni lehetne, hiszen hihetetlen aranyos tudsz lenni.

Mingyura néztél szúrós szemekkel, de a végén csak elmosolyodtál. – Pakoljatok be – mondtad és közben osztogattad a maradék öt fiúnak a saját címeiket. – Mindjárt jövök, sietek vissza, addig ne menjetek el. – ki is siettél gyorsan majd a cég büféjébe mentél és mind a hat fiúnak egyaránt vettél egy dobozos kávét, megköszönve, hogy megoldják ezt az egészet. Gyorsan fizetsz is, majd visszafutsz vigyázva, hogy ne essen ki semmi a kezedből. Amint beérsz mindenkihez odamész és a kezükbe nyomod a kávét, ők megköszönik és tovább készülődnek. Integetve várod, hogy elinduljanak, de egy ott marad. Tippelhetsz ki az, hát a te vakarcsod, a Mingyu az. Feléd fordul és elmosolyodik, majd megfogja a kezed és közel ránt magához.

-Következőnek csak nekem hozhatsz kávét! – suttogta a füledbe dörmögve, amire te persze hogy összerezzentél.

Kuncogva ellökted magadtól és mélyen a szemébe néztél. – Álmodban kisvakarcs. – nevettél és hátrálva a huncut arcoddal integettél neki, de belülről sikítoztál és nem fogtad föl mi történt, hiszen ilyet nem tett még sosem. Ezután csak fejet rázva ült be a kocsiba, majd elhajtott. Mikor már gyedül voltál elfogott a pánik, hogy mi a franc is történt most, de csak arra tudtál gondolni, hogy milyen hot volt a hangja. Megráztad a fejed és letoltál néhány korty vizet a torkodon, hogy elhessegesd ezt a gondolatmenetet, majd tovább koncentráltál a gépen kapott dolgokra.

Szépen telt a napod, sok dolgod volt még mindig, de attól nem voltál kétségbe esve, hiszen hozzá voltál már szokva. Néha eszedbe jutott Mingyu tette, de egy idő után nem agyaltál már rajta. Ettél, ittál, közben vártad vissza a futárokat, hogy elszámolhass.

Mindenki befutott hét óra környékén, leadták, amit kellett, de Mingyu ekkor még sehol nem volt. – Köszi srácok a kemény munkát. – mondtad, majd a kiszámolt pénzeket átnyújtottad nekik. – Ezt nektek küldi a főnök, a mai plusz munkáért. – mosolyogtál majd elköszöntél tőlük, ők pedig ásítozva szállingóztak haza.

Remélted, hogy nem kell miatta sokáig itt lenned, ma pihenni is akartál. A többiek elmentek már, de Mingyu még mindig sehol nem volt. A fejed letetted az asztalra pihenésképpen, néhány perc múlva autót hallottál, szerencsédre a vakarcs volt az.

Kiszállt a kocsiból, majd rád nézett. – Hiányoztam, szépség? – kuncogott, majd kis fáradt tested könnyedén felhúzta, hogy mindketten egymás előtt álljatok.

Fáradt szemeid ráemelted és pisloga nézted csak, de szerencsédre gyorsan megtaláltad a hangod. – Persze vakarcs... Főleg, hogy rád kellett várni és ezért tovább kellett bent maradnom. – forgattad a szemed, de ez neki már felettébb nem tetszett.

Hirtelen tolt neki a legközelebbi falnak majd a füledhez hajolt. – Kislány elegem van ebből. – motyogta érzékeny fülecskédbe, te nagyot nyeltél és csak hallgattad. – Idősebb vagyok, mint te, nem jogosít fel, hogy vakarcsnak hívj. – morgott azzal a hot hangjával.

Tágra nyíltak a szemeid és megpróbáltál megszólalni. – É-én nem úgy, mármint, é-én... - ha csak végigmondhattad volna, de az ujját a szádra helyezte így gyorsan elhallgattál. Te magad nagyon jól tudtad, hogy régen bánt így veled valaki és nagyon is tetszett. Ellenkezni, ha akartál se tudtál volna. – Most nagyon jól figyelj rám! – nézett mélyen szemeidbe és alig hagyott bármi távolságot.

Mi lesz, ha nem? – mosolyodtál el a játékba beszállva. Gondoltad, majd így hagyni fog, de inkább szavak helyett mást tett. Gyorsan csókolt ajkaidra, te pedig gondolkodás nélkül viszonoztad azt, hiszen a te vakarcsod volt és bármennyire idegesített, minden pici érintése és mondata a szívedig hatolt. Ezután a csók után, haza kísért, de ahelyett, hogy felmentél volna azt a lehetőséget választottad, hogy egész éjszaka vele maradsz és még jobban megismered. Valahogy ez Mingyu szobájában, ágyában más formában fogalmazódott meg benned.

Ha elolvasod, köszi. Hozom a kövit hamarosan! XOXO

Kpop oneshotsWhere stories live. Discover now