Babam ve annem şaşkınlıkla kardeşim Rosie'ye bakıyorlardı.Sonra bende kafamı çevirip Rosie'ye baktım.Rosie'nin elinde bıçak vardı.O bıçağı annem ve babama doğru uzatmıştı,benden yaşça küçük olmasına rağmen bende korkmuştum.Bir çılgınlık yapıp kendine veya bize birşey yapmasından şüpheleniyordum.Rosie'nin önüne atladım ve; -"Rosie saçmalama böyle birşey yapmayacaksın değil mi?" dedim. Rosie bağırarak bana; -"Sus Medy,bu adamın bana ne yaptığını bilmiyorsun.Susss!" diye bağırdı.Babama döndüm ve ona "Ne yaptın ona" gibi bir bakış attım,babam anladıgından birşey yapmadığını mimikleri ile gösterdi.Rosie hiçbir zaman söylemezdi.Babamın Rosie'ye ciddi ciddi birşey yaptığını anladım ama kötü birşey yapamazdı değil mi ? Rossie niye bu kadar sinirliydi.Bende hem merakımdan hemde sinirimden bağırdım ve; -"Sadece 1 saat ya ! Sadece 1 ! Belkide güzel geçen tek dakikalarımdı.Ne oluyor burda ? Baba Rosie'ye ne yaptın? Rosie babam sana ne yaptı" dedim.Rosie elinde bıçağı bir köşeye attı ve bana; -"Bu babamız olacak adam sırf annemi koruyorum diye beni boğmaya kalktı" dedi.Babama döndüm ve; -"Sana şuana kadar baba demen büyük bir hataydı zaten" dedim,Rosie'de daha fazla bunalmasın diye onu odamıza götürdüm,ilaçlarını verdim ve kitap okudum biraz ona.Rosie 11 yaşında olmasına rağmen ona kitap okumaya başlayın 5 dakika sonra mışıl mışıl uyumaya başlar.O uyuduktan sonra annemin yanına mutfağa geçtim.Annem tencerenin kapağını açarken t-shirtünün kolunu yukarı doğru çekince,kolundaki o morluğu gördüm.Neyse anneme görmemişcesine onunla konuşmaya devam ettim.Ona bugün Simon ile ne yaptıklarımızı anlattım,biraz olsun onun kafasını dağıtmak istemiştim.Sanırım başardım,biraz da olsun anlattıklarıma gülüyor,mutlu oluyordu.Buda beni sevindiriyordu.Annemle konuşmamız bitince yemeğe oturmadan babamın yanına gittim,beni gördü ve; -"Medy ne diyeceksen yemekten sonra de! Bende çok sıkıldım artık benim üstüme de bu kadar fazla gelmeyin" dedi.Her zaman ki gibi beni başından kovduğunu anladığım için ona; -"Her zaman ki gibi başından kovmayı iyi becerebiliyorsun" dedim ve vereceği cevabı duymak istemediğimden koşarak mutfağa gidip sofraya oturdum.Yemek yerken kimseden ses çıkmıyordu.Rosie hala babama onu öldürcekmiş gibi bakıyor.Annem önündeki yemek ile oynuyor.Babam ise elinden telefonunu düşürmüyodu.Ciddi ciddi yemek yiyen bir tek ben vardım sanırım.Neyse yemekleri yedik ve herkes odasına çekildi.Annem bulaşıkları makineye koyarken,babamın telefonu çaldı ve koşa koşa salona gitti.Hiçbir zaman telefonuna böyle koşmazdı sanırım çooook önemli bir görüşme yapacaktı.Merakıma yenik düştüm ve bende arkasından salona gittim.Beni görmesin diye vitrinin arkasına sakladım babam telefonu açtı ve.. Nediyor bu adam ! Yoksa yoksa inanamıyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKLI İNTİKAM
ActionMerhaba arkadaşlar; Hikayemizin en belirgin konusu intikam ve başrolü Medy oynuyor.Medy, Recheal ve Blue'nun tek kızları.Racheal ve Blue çok sorunlu bir evlilik geçiriyorlar,fakat Racheal başka bir kadına aşık..Sorunlu evliliklerinin tek sebebi bu...