Bölüm 3

84 3 0
                                    

3 gün normal hayat sürerler.Sonra yine normal bir günmüş gibi çocuklar okula giderler.Yanik'de işe gider.March evde yapayanlız kalır, yada kaldığını sanır.Bugün salı günüdür yani çocuklar daha geç geliceklerdir.Ondan yemeği sadece kendine göre yapar ve öğle yemeğini yer.Çocuklar okulda Yanik işte öğle yemeğini yer.
March eline kitabı alır ve birşeyler okur.Tam o sırada Tık Tık diye bir ses gelir.March birşey yapmaz.Bir kere daha aynı ses gelir.March korkar, sonra kendiyle alay eder.Aynı ses yine gelir Tık Tık ama daha güçlü.Sonra sesin kapıdan geldiğini anlayınca,kim ooo diye sorar.Cevap yok.Kapıyı açar.Küçük bir kız çocuğu kıyafetleri yırtık ayakkabıları yok etleri çürük hertarafı simsiyah ve yere doğru bakıyordur.
-March:Merhaba Ben March.Senin adın ne küçük kız ?
Kızdan cevap gelmez.
-March:Yoksa sen kayıpmı oldunn ? Biliyorsun burası kasabadan 5 km uzak ormanda bir kulübe.
Kızdan cevap yok.
-March:Neden toprağa bakıyorsun? Kafanı kaldırda bir yüzünü görüyim.
-Küçük Kız:Yüzümden hoşlanmayacağını biliyorum ve sesimdende korkacağından eminim.Bundan konuşmuyordum.9 yaşında bir görüntüm ama 50 yaşında bir adam sesim var.
Kız yüzünü yukarı kaldırdı ve March ani bir çığlıkla bayıldı.(Kızın Fotorafı yukarıda var.)
Uyandığında yanında kimse yoktu.Koltukta yatıyordu ve ön kapı kapalıydı.Fakat o ön kapıyı açtığını biliyordu.
Ama korktuğu için birşey yapamadı.Çocuklar ve Yanik gelene kadar oturup sessizce bekledi,Hatta su bile içmedi.çocuklar ve Yanik gelince olan biteni anlattı.Çocuklar korktu Yanik'in sözü ise şu oldu:
-Yanik:Yarın siz okula gitmiyorsunuz.Ben işten izin alıyorum ve polis çağırıyoruz.Bu kadarı yetti.
Part bitti.(Not:Bu kitabı tamamen ben yazdım.:)

Sakın DenemeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin