Barva Laži

20 3 19
                                    

»Preden odideš, preveri pod blazino.« Njegov glas je postal še nižji in še tišji. Čuten šepet, ki je s svojim vibriranjem zbudil mravljince v njenem telesu. 

Mirno je vdihnila in naredila kot ji je rekel. »Spet si bil v mojem stanovanju?« je govorila med iskanjem presenečenja. Stvar je pridržala med prsti in njene ustnice so se ukrivile v nasmešek - Rumeni ji je pustil darilo.

»Ko bo čas, se bova spoznala.«

»Kdaj?« je vprašala upajoče.

»Kmalu.«

»Obljubiš?«

»Lagati bi bilo neumno.«

Usta je raztegnila v nasmeh in dodala: »Kot tudi nepooblaščen vstop v stanovanje Inšpektorice Lige.«

»Samo reci besedo in bom nehal.« 

Čeprav so bila njegova dejanja po večini časa vprašljiva, z vdiranjem v njeno stanovanje na čelu, mu je zaupala.

Mogoče je bil kriv ton njegovega glasu ali besede, ki so mu polzele iz ust ter ji pihale na dušo. Ali dejstvo, da jo je 7 let nazaj rešil pred belo lažjo.

»Lahko noč, Rumeni.« je odgovorila v slovo.

»Lahko noč, Bela«.

Če bi vedela, da bo laž spremenila vse, bi jo povedala?

V svetu, kjer laž ni mogoča, se to vprašanje zdi nesmiselno.

Leta 2022 so iznašli cepivo Antimorbus, ki je kmalu dobilo nadimek Super Doza, katerega stranski učinek je jačanje naravnega odziva na beg ali boj in tudi zatajitev nagona za laganje. Enkratna doza odmerjenega cepiva je bila dovolj, da se je združila s celično strukturo našega DNKja in jo spremenila sebi v prid. Po polni precepljenosti leta 2025 je celotno svetovno prebivalstvo postalo imuno na številne avtoimunske bolezni ter istočasno izgubilo možnost prikrivanja laži. 

Kakršnokoli spreminjanje genske strukture posameznika pa vodi v mutacijo genov. Rezultat? 

Ob še tako majhni laži ali zgolj ob pomisleku na neresnico oči oživijo in razkrijejo namen. Modre ob resnici, oranžne ob laži in vijolične ob sekundarnih čustvih. 

V trenutku, ko laž zapusti usta, telo ostane ujeto v času. Obstaneš in srce ne prenese neiskrenosti in neha črpati kri po žilah. Ni zdravila.

A za pravi denar se lahko vsemu temu izogneš. 

Denar, denar, sveta vladar.

Malo sintetiziranega 3ND0RF1Nja ali »F1«, da dvigne raven veselja do evforije in življenje postane znosno in laži resnične. Ta luksuzna dobrina pa privablja odvisnost in s sabo prinese miselnost milenijcev – privilegiranost.

Tu so še 0X1 in N20, sintetizirana hormona ljubezni in sreče, kot tudi gora drugih umetno narejenih hormonov, ki blokirajo lažne receptorje. 

A, če preceniš uporabo teh bonbončkov te lahko stanejo življenja. Še posebej če je odmerek premajhen ali roba slabe kvalitete. 

Še enkrat je pogledala darilo Rumenega in ga spravila na varno mesto. 

Okrepljena je odšla v razvalino svoje dnevne sobe. Soba je bila preveč razmetana, da bi se sedaj lotila pospravljanja. Bilo je vseeno. Kmalu, je rekel. 

»Ali si na sintetiki, Franja?« je ogorčeno vprašal njen šef.

»Oba veva, da sem premalo plačana, da bi jemala bonbončke.« Mu je odvrnila brezbrižno in se zraven zdrznila ob omembi polnega imena. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 22, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Barva lažiWhere stories live. Discover now