Kpt . Kristýna Plíšková ( věk 26 let )
Kristýna je žena kterou potkali dvě velké životní katastrofy .
Napřed ji umřel muž s kterým byla jen kvůli témže že nedokázala svému parťákovi říct jaké k němu chová city .
Následně ji umře i její parťák
Chce odejít pryč z Ostravy do Brna
Díky svému strejdovi který ji dá přihlášku do výběrového řízení se ale dostane do Prahy na 1. oddělení
Nová práce znamená nový kolegové ale hlavně nový začátek
Podaří se Kristýně začít znovu ?Tým v Praze
Pluk . Vladimír Jeřábek ( věk 55 let )
Ředitel pražské policejní správy pod kterou spadá i 1. oddělení
Na postu šéfa 1. oddělení by nejradši viděl Mjr. Kozáka
Umí jednat s novináři a stojí za svými lidmiMjr. / Pluk . Josef Korejs ( věk 53 let )
Šéf 1. oddělení později zaměstnám na policejním prezidiu na úřadu kriminální policie a vyšetřování
Nepříliš schopný šéf , pod jehož vedením klesla objasněnost , což je částečně způsobeno jeho personální politikou .
Namísto schopných nabírá loajální .
Dlouhá léta pracoval na oddělení jako vyšetřovatel v tandemu s detektivem Plíškem , za kterým stále občas zajde za radu
K funkci se dostal náhodou
Byl jediný , kdo se přihlásil do výběrového řízení
Možná by byl i dobrý šéf , kdyby se nesnažil za každou cenu vyhovět řediteli městské správy a nerozhodoval hlavně podle toho , co jemu přinese prospěch .Mjr. Tomáš Kozák ( věk 47 let )
Vyšetřoval zástupce šéfa později šéf 1. oddělení
Jako vyšetřovatel má na starosti procesní úkony .
Do terénu by tak často nemusel , chce se ale ujistit , jestli operativní něco nezanedbali .
Nemyslí to zle , dokáže jim i poradit , pokud vyšetřování vázne .
Svědomitý policajt s prokazatelnými výsledky .
Stál o funkci vedoucího oddělení , musel se ale v kritické chvíli postarat o rodinu .
Krátce po sobě mu zemřel otec i manželka , se kterou měl v té době dvanáctiletou dceru .
A tak se do výběrového řízení ani nepřihlásil .
Kromě nelehké výchovy dnes již gymnazistky Majdy se stará o matku trpící Alzheimerovou chorobou .
Find SpartěMjr. Dušan Vrána ( věk 40 let )
Později zástupce šéfa 1. oddělení
Vyšetřovatel z obvodu, který zakotví na 1. oddělení déle, než sám předpokládal. Novými kolegy opovrhován pro pedantické dodržování předpisů, začíná chápat, jak vypadá reálná policejní práce.Mjr. Václav Plíšek ( věk 55 let )
Operativec
Strejda Kristýny díky kterému se dostala ke studiu policejní akademie a následně i práce na 1. oddělení
Na vraždách slouží přes třicet let, je nejzkušenějším operativcem oddělení.
Na první pohled vlídný stárnoucí muž, chorobně nepořádný samotář s cigaretou, který celý rok chodí v jedné košili a džínách.
Tady o něm ale všichni vědí, že se mu přiznali nejtěžší vrazi, že pamatuje nejdůležitější případy oddělení, všechny odsouzené a při výslechu dokáže být nemilosrdný.
Poslední tři roky už se chystá do penze, ty společenské novoty pro něj nejsou.
S jistou nostalgií vzpomíná na zadrátované hranice a doby, kdy policie byla všemocná a pachatelé neměli šanci.
A tak stále častěji mluví o tom, že si na Orlíku přistaví karavan a nebude rybařit jen o víkendech.Kpt. Martin Pražák ( věk 37 let )
Operativec
Na oddělení vražd se propracoval přes zásahovku a řadu tvrdých výběrových řízení.
Platí za razantního operativce, který případ neopustí, dokud není objasněn.
Chybí mu empatie, neumí komunikovat s lidmi, v tom ho ale doplňuje Petr, k němuž má na oddělení nejblíž.
Zřejmě série životních facek, které schytal uprostřed puberty, zavinila, že je nedůvěřivý.
Po tragické smrti rodičů se musel postarat o mladší sestru. I proto je pro něj rodina na prvním místě.
To se neslučuje s jeho nutkavou potřebou být bezchybný i v práci, kde tráví neplacené přesčasy.
Na oddělení má svůj vzor. Říká: „Kdyby mě někdo zabil, tak chci, aby to řešil Plíšek!"
S Petrem a Kristýnou bude tvořit trojici která společně objasní mnoho případů .
ČTEŠ
Nový začátek 1
FanfictionKristýna je žena kterou potkají dvě životní tragédie krátce za sebou . Napřed ji umře přítel se kterým byla už dva roky protože se bála přiznat svému parťákovi city které k němu chová Pak se stane ještě něco kvůli čemu chce odejít pryč z Ostravy ...