Evet bu sene okulumdan ayrıldım ve eski okulumu çok özledim özelliklede berilimi onu çok seviyordum tabi melis malı hep aramıza giriyordu ondan nefret ediyorum. Isine geldiginde seviyordu beni oda beril anlamasin diye. Her gün her gece agliyorum ve buna engel olamıyorum. Evet okulun ilk günü ağladım annem beni görmüş ve çok üzülmüş hem üzülüyo hemde bile bile üzüyo sinir oluyorum babamin bu fikrini degistirmek icin cok ugrastim ama ne fayda hernys. Onların fotolarını görüyorum eski okulum cok fazla gezi yapar ve o fotoları gördükçe icim gidiyo keske bende olsam diyorum. Onlarla sacmalamayi özlüyorum. Bu sene okulumu bir kez ziyarete gittim ve eski gunler canlandı sanki yine beraberdik onları cok özlemişim. Ve ertsei gün yine yeni okulumdaydim off ya hic gitmek istemiyorum o okula. Yeni okulumda bi kader knkim var adı Seçil oda benimgbi eski okulunu özlüyo onla konuşuyorum ama tabi berilin yerini tutmuyo onunla salak slak fotolar cekilmeyi kavga etmeyi sonra barismyi cok ozledim çok. Benim sınıfım çok bebeksi davranıyo ve okulda hala el yazı yazın diyolar ve ben inatla yazmicam. Ders konusunda eski okulumdan daha iyiler fakat sosyallik, arkadaşlık, eğlence konusunda eski okuluma laf yok. Burdayken derslerim çok düştü eski okulumda daha iyiydi. Umarım notlarımı düzeltebilirim. Ha bu arada serviste iki kız var benimle yaşıt ama farklı siniflardayiz. Ve biri c sinifinda oda Azra D sınıfında olan ise duru ve D sinifindan bi erk var oda arda. Azra ve Duru eski okulumdakiler gibi tam kafalik fakat onlar daha iyi arkadaşlar arasira kendimi dışlanmıs hissettiğim bi gerçek. Fakat bu sıralar onlarla aram çok iyi 3luyuz fakat serviste okuldayken siniftan ayrilirsam yanlış anlayabilirler. Ve uzun zaman sonra ben Seçil , Çağla ve Aylin çok ii arkdssiz bi afa Çağlanin evinde bukustuk gercekten cok eglendik bu okulumuda seviyorum fakat eski okulukun yerini tutmuyor.bide ben ne kadar malım size kendi adımı söylemedim ! .d benim adim Ada...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Genç Kızın Günlüğü
ChickLitbu kitap arkadaşlıktan değil kardeşlikten bahseder. bir kızın çektiği sıkıntılar yer almaktadır. sizde bu kıza sıkıntıları konusunda ne yapacağına dair yardım etmek istermisiniz ? yardıma çok ihtiyacı var...