Yazardan:
"Buda benim oğlum Yang Jungwon"
Jungwon ismini duyunca hafiften güldü.Gamzeleri yine belli oluyordu ve çok tatlı bir görünüş ortaya çıkmıştı.
"Bana kısaca Jay diyebilirsiniz."
Uzun boylu çocuk gülümseyerek söylemişti.
"Tamam Jay,oğlum ile aynı yaştasınız bence çok iyi anlaşacaksınız.Jungwon zaten aynı yaşta olduğunuzu söylediğimde havalara uçtu neredeyse"
"Yah anne..."
Jungwon kulaklarına kadar kızardığını hissedebiliyordu.Jay ise onun bu haline hafifçe kıkırdamıştı.
"Oğlum istersen Jungwon'a bahçeyi gezdir,hem tanışmış hemde temiz hava olmuş olursunuz?"
Bay Park'ın bu fikri üzerine Jungwon'un gözleri parlamıştı.Jay ile bir an önce tanışmak ve yakın olmak istiyordu.Üstelik güzel bir bahçede gezerken daha güzel ne olabilirdi ki?
"Tamam baba."
İki genç ayağa kalkıp saygıyla eğildikten sonra odadan çıktılar.Jungwon o kadar heyecanlıydı ki dudaklarını birbirine bastırıyordu.Kalbi yerinden çıkacak gibiydi,nasıl bu kadar kısa bir sürede böyle hissedebilmişti?
"Hiç konuşmadan yürümeye devam mı edicez?"
Jungwon ses ile irkilmişti.
"Oh ne-ah şey ben dalmışımda..."
"Evet fark ettim."
"Peki Jay hyung umm nelerden hoşlanırsın?"
"Senden."
Jungwon gözlerini kocaman bir şekilde açmıştı.Öylece donup kalmıştı böyle bir cevap hiçbir şekilde beklemiyordu.Karşısındaki genç ise onun bu halini komik bulup gülmeye başlamıştı.Jungwon öylece bakıyordu hala şaşkınlık içinde.Bir süre sonra kendine gelince o da hafifçe yalandan güldü.
[...]
İki genç uzun bahçenin sağ tarafında olan salıncakta sallanarak sohbet ediyorlardı.Açıkçası baya bir ortak noktaları olduklarını fark ettiler.Jay sürekli komik espriler yapıyor Jungwon'un da gülmekten gözleri yaşarıyordu.Jay Jungwon'u ilk gördüğü an tutulmuştu.Özellikle gülümsediğinde.O tatlı gamzeleri,kısılan gözleri,yüzünün heryeri kusursuzdu onun için.Aslında Jungwon'un ona 'hyung' demesi biraz üzsede çok aldırmadı.Aralarında en fazla birkaç ay vardı.Herhalde saygılı olmak için diyordu.Ama Jungwon kusursuzdu.Utandığında kızarması,o narin ince elleriyle suratını kapatması herşeyi ile çok tatlıydı.O minik elleri öpmek istedi Jay.Onu ilk gördüğü an küçük genci korumak istedi,herşeyden.Dünya'nın bütün kötülüklerinden.Çok narin gözüküyordu Jungwon.Sanki birisi ona birşey derse kırılacak ve parçalara ayrılacak gibi.Onu gördüğü an korumak zorunda olduğunu anladı Jay.Yine tatlı ve uzun sohbetlerin ardından Jungwon'un annesinin çağırmasıyla üzülerek eve girdiler.
"Bakıyorumda baya iyi anlaştınız?"
Jungwon gülümseyip kafasını eğdi.Yine utanmıştı.Ve bu Jay'i deli ediyordu.Tanrı aşkına,kim nasıl böyle güzel olabilirdi ki?
"Herşey için çok teşekkürler."
"Ne demek uzun zaman olmuştu çok özlemişiz."
Küçük bir uğurlamadan sonra Jungwon ve annesi 'Park ailesi' sarayını terk etmiştiBirkaç bölüm sonra Sunghoon ve başka üyelerde hikayede olacak😎
Umarım beğenmişsinizdir bol bol yorum yapın lütfen~
💛💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happier Than Ever|Jaywon
Historical Fiction17. Yüzyıllarda yaşanan büyük bir aşk hikayesi "Daha önce hiç bu kadar mutlu hissetmemiştim..."