başka bir hayatta kırmızı iple bağlı parmaklar.fakat farklı olan şey, iki farklı hayatı birleştiren bir kırmızı ip.
2025 aralık
02:00elbette bir kabus ile uyanmak hoş değildi.
bu hafta içi yaşadığı dördüncü -belki de beşinci- kâbustan uyanışıydı. uzun süredir kâbus görmüyordu, fakat bu son bir hafta... farklıydı. uyanır uyanmaz kalbindeki sıkışıklık, nefeslerinin düzensizliği, alışılmadık bir ortamda hissetmesi farklıydı. oysaki her zamanki yatağında, beyaz çarşafları, kütüphanesindeki kitap ve albümler, pencerenin dibinde biten kendisiyle olduğu gibiydi.
pencereden dışarıya baktığında gördüğü ilk şey kar oldu. daha iyi hissettiği yadsınamaz bir gerçekti. demem o ya, karın onu ne kadar rahatlattığı aşikârdı, bu yüzden aralık'ta yaptığı ilk şey yatağını penceresinin hemen kenarına yerleştirmek olmuştu.
beyaz ölümün usul usul yağmasıyla gözünü yavaşça açıp kapadı. içindeki kötü, hayır kötü değil, tuhaf his hâlâ gitmese de daha iyi hissediyordu. üç dakika bu şekilde geçen süreden sonra telefonu titredi. 3 kez.
teyung
lütfen
senin de
hissettiğini söyleanlamadım
ne hissedicem kiNASIL YA
HİSSETMİYOR MUSUNKIZIM ANLAMIYORUM Kİ
NE HİSSEDİCEM
hissediyorumdur belki?
bir açıklasanbak
şu shifting başarılı olduğundan beri
tam bir haftadır
içimde bir his var ve çok
ağır
çok kasvetli bir şey
yaniHAVA SANKİ PORTAL AÇILMIŞ DA ONUNLA ÖRTÜLÜ GİBİ DEĞİL Mİ
KANDKWJDKWJKDJWKDJWKMD
sen öyle diyorsan