_____________________
''AS SHE PLEASES''
— © dspecter 202* —
hashtag na twitterze — #aspspecter
❝Władza to najbardziej pociągająca rzecz w drugim człowieku❞
Bycie jednym procentem z jednego procentu miało swoje plusy oraz minusy. Rodzina Evangeline Hardcastle należała do swego rodzaju elity pociągającej za sznurki w całych Stanach Zjednoczonych. Ich wpływy rozszerzały się nieustannie, a ze względu na narastające konflikty wśród ów ścisłego towarzystwa, młoda kobieta została postawiona przed faktem dokonanym — miała zostać żoną Vernona Kesslera, co miało spowodować sojusz oraz przejęcie kontroli przez młode małżeństwo. Evangeline nigdy nie marzyła o białym welonie oraz sukni księżniczki, o wiele bardziej wolała bawić się życiem zwykłych śmiertelników, poszerzając znajomości z płatnymi zabójcami, planując kolejne ruchy oraz krzyżując plany państwowych władz. Od dziecka była jednak uczona, iż rodzina była wartością nadrzędną, dlatego bez mrugnięcia okiem, zgodziła się powierzyć swoją rękę mężczyźnie. Miała jednak pewien warunek, który uzgodniła z przyszłym narzeczonym. Vernon miał zezwolić jej na jeden, ostatni romans w życiu, zanim wezmą ślub, a ona będzie mu wierna, aż po grób.
Kessler niechętnie zgodził się, by Evangeline się zabawiła, jeśli obieca ostrożność. Kobieta chętnie przystała na tę propozycję, przyjęła nową tożsamość — Daphne Cruz, zwyczajnej agentki nieruchomości oraz miłośniczki bdsm. Od razu po przyjeździe do tymczasowego mieszkania, podjęła poszukiwania idealnej kochanki. Przeglądała miliony profili na specjalnej aplikacji, aż po kilku dniach okazało się, iż wybranka czeka tuż za rogiem. Sydney Sparling jest pracownicą służb specjalnych, która poświęciła całe swoje życie, aby wytropić ludzi z podziemia, którzy zajmują się kontrolą władz Ameryki. Obecnie przebywając na urlopie, postanowiła znaleźć swoje miejsce w rodzinnym mieście i tam też przypadkiem spotkała się z czarującą Daphne, mającą za zadanie znaleźć dla niej idealne lokum. Pomiędzy kobietami rozwijała się namiętna relacja oparta na pożądaniu oraz kłamstwie.
Oblicze kłopotów zmusiło Evangeline do wcześniejszego powrotu do domu, gdyż okazało się, że jej uległa dostała olśnienia i natrafiła na trop, mogący doprowadzić służby specjalne na ich organizację. Teraz byłym kochankom przyjdzie stanąć po przeciwnych stronach barykady. Vernon dowiadując się o tym kim Sydney była dla Hardcastle, wścieka się, ostrzegając przyszłą narzeczoną, że osobiście będzie ona musiała zamordować młodą agentkę, by udowodnić swoją lojalność.
_____________________
szata graficzna zostanie uzupełniona w najbliższym czasie :)
_____________________
Na samym początku pragnę zaznaczyć, że jest to jedna z zapowiedzi, które niedawno wam obiecałam, więc ilość części oraz data publikacji rozdziałów nie jest jeszcze do końca znana
_____________________
KSIĄŻKA JEST W STU PROCENTACH MOJĄ WŁASNOŚCIĄ I ZGODNIE Z PRAWAMI AUTORSKIMI ZABRANIA SIĘ KOPIOWANIA TREŚCI, UŻYCIE LUB ADAPTACJĘ JEJ W JAKIKOLWIEK SPOSÓB BEZ WYRAŻENIA PRZEZE MNIE ZGODY
_____________________
⚠ OSTRZEŻENIE ⚠
_____________________
W książce zawarta jest duża ilość wulgaryzmów, opisane są liczne sceny brutalne, między innymi morderstw, egzekucji, przemocy oraz sceny erotyczne, z włączeniem naprawdę przeróżnych fetyszów seksualnych, które mogą spowodować zgorszenie u wrażliwszej części czytelników.
Czytasz tylko i wyłącznie na własną odpowiedzialność.
Autorka w żaden sposób nie pochwala, ani nie zachęca do wykonywania przedstawionych tu treści.
_____________________
Zaznaczam również, że wszystkie wydarzenia opisane w książce to szeroko pojęta FIKCJA LITERACKA i nie mają one nic wspólnego z rzeczywistością
_____________________
CZYTASZ
As She Pleases [18+] ZAPOWIEDŹ
Mystery / Thriller❝Władza to najbardziej pociągająca rzecz w drugim człowieku❞ _____________________ ⚠ ALKOHOL, FETYSZE SEKSUALNE, NARKOTYKI, PRZEMOC, PRZEMOC SEKSUALNA, SAMOBÓJSTWO, SCENY EGZEKUCJI, SCENY EROTYCZNE, WULGARNY JĘZYK © dspecter 202*