Вона любила зиму, але не болотяну, а люту та морозну. Коли виходиш з будинку, а в тебе вже рум'яні щічки та червоний ніс. І причиною цьому є те, що зима зображає її душу і якоюсь мірою внутрішній стан. А що стало спусковим гачком для цього заховано глибоко в серці – Ади. Про це мало кому відомо, й мало хто дізнається. Це таємниця з якою вона не бажає ділитись, бо саме в той час, її душевна зима розпочне танути. Зима для неї – саме та пора року, коли можна безперервно гуляти парком чи околицями міста, де вона проводила час ще з дитинства. Розглядати та милуватись витворами цієї чарівної панни, яка здатна тільки одними сніжинками та інеєм намалювати, те що захопить серце заживе.
Саме так сталось і цього зимового дня напередодні свята Святого Миколая. Ада, після роботи бажала як найшвидше потрапити додому, що на неї не було схоже. Адже, що-що, а погуляти засніженим парком після роботи було її чарівним ритуалом. Але не сьогодні. Після завалу на роботі, і мороки з нервовими клієнтами їй потрібно було відійти.
« - Адо, будь ласка, переглянь ось ці дати у квитках клієнтів Заворюшних. Пан, знову телефонував і просив змінити дату на іншу. – знервовано промовила Лідія Євгенівна.
- Добре, і на які дати цього разу?! Скільки ж разів за тиждень можна змінювати дати? Могли б і вже визначитись. – Обурено пробуркотіла Ада до старшої менеджерки.
- Ну коли сім'я на грані краху, то ще і не таке можливо. – задумливо відповіла та, і вийшла з кабінету.
- Скажеш, пану Заворюшному, що це я останній раз іду йому на зустріч, більше дати я не збираюсь змінювати. – додала наостанок Ада, поки у дверях ще виднілась Лідія Євгенівна.» - згадувала Ада сьогоднішню ситуацію на роботі.
Ада ішла з роботи й занурилась в думки. Як можна створювати сім'ю з людиною в якій не впевнений і вже після декількох років подружнього життя бути на межі краху і розлучень. Де ж тут щастя? А тим більше радість від життя? «Як же добре, бути самотньою, без пари, тебе ніщо не ставить в обмеження і рамки, ти реалізуєшся і живеш своїм життям. Так наче це єдиний день в році для щастя. Тобто ти – щасливий щодня на одинці з собою.»
Ада була самотньою і не через те, що вона не була красунею чи обдарована якимись рисами характеру. Навпаки, вона була чарівно красивої дівчиною. Голубі очі кольору морської хвилі, немов вона була корінною жителькою островів Балі, і природа наділила її такими очима. Та і серед близьких друзів її часто пестливо звали – Балі. Окрім цього Ада успадкувала природно біляве волосся, яке завжди пряме немов лінія горизонту від матері, а від батька вона отримала чарівні пухкі губи, які нагадували ніжний ще не розквітлий бутон троянд. Вона була середнього росту, не надто високою, але і низькою її б не назвав. На правій ключиці в Ади була родима пляма. Вона завжди була стрункою, а її ходьба нагадувала граційну лань, яка не іде, а пливе по хмарах, наскільки ж легкою була і її ходьба. Також буде варто казати, що сьогодні Ада була одягнена в теплу шапку білого кольору, шубу яка була за довжиною майже до гомілки, білі утеплені джинси та чобітки, які нагадували челсі. Неодмінним атрибутом кожного її виходу на вулицю були рукавиці.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зимовий романс
Short StoryІсторія, яка розповідає про те, як одного буденного дня напередодні дня Святого Миколая трапилось маленьке диво. Саме це допомогло героїні знову повірити в магію Нового року. Як дивовижно, коли один момент життя здатен докорінно перемінити все майбу...