Çalışma masasının üzerine doğru yürüyüp gaz lambasını kaptım burayı aydınlatan tek ışık kaynağı oydu.. buradan bir an önce çıkmazsam deliricektim. Biranda masanın üzerinde bulunan bir defter gördüm hızlıca karıştırmaya başladım belki kim olduğum hakkında bir şey yazıyordur ümidiyle, ama sayfaların geneli koparılmıştı okunaklı olan tek yeri okumaya başladım .
05.08.2013
Hoş bir yer buldum sevdiğim işi yapmak için ,Margus yanlış yaptığımı söylüyor ama benim bu işten zevk aldigimi bilmiyor tabi . Beni durdurmaya çalışması işe yaramayacak gerekirse onuda öldürürüm. Bu ara bazı problemler var bazı polisler ve saçma sapan insanlar merkezimi bulmaya çalıştı hatta buldu desem daha doğru ama onlarada cezasını gösterdim.Kalbim artık yerinden çıkacak gibi nefes alıp vermem okadar hızlı ki bir an için kalp krizi geçireceğimi düşünüyorum. Kimdi bu adam ya da kadın her kimse, zevk aldığı şey insanları öldürmek miydi sanki bunu kastediyordu ben nasıl buraya düşmüştüm niye buradaydim yoksa benide öldürmek ve acı çektirmek için mi buraya getirmişti .... Ne olduğu umrumda değildi benim için tek önemli şey buradan çıkmaktı. Eski kapıya doğru yürüyorum kapı eskilik olsada tahtadaki ince işlemelik dikkat çekiyordu . Elimdeki gaz lambasıyla birlikte bir uzun birkoridora girdim. Duvarlar çerçevelerle kaplıydı, çıkış aşağıda olmalıydı merdivenlerden inerken dejavu oluyorum bununla birlikte gelen baş ağrısıyla inliyorum burayı daha önceden gördüğüme yemin edebilirim . içimde kötü bir his var hızlıca merdivenlerden iniyorum. İndiğim anda gördüğüm şey ile irkildim insana benzeyen bir yaratık neredeyse tüm vücudu dikişlerle ve yaralarla kaplıydı, ağzında bile dikiş vardı . Beni farkettiği anda koşmaya başlıyor hemde bana doğru bende koşuyorum ama onun kadar hızlı değilim bu yaratık ta neyin nesiydi, ağladığımı farkediyorum, koşarken kaslarının yanıyor ama yinede arkama bakmadan koşmaya devam ediyorum. Geriden gelmediğini fark ettiğim anda gördüğüm ilk kapıyı açıp içeri giriyorum içerisi yine kitaplıklarla dolu ama burası daha düzensiz ve daha pis görünüyor. Kitaplığın arkasına saklanıp nefes alış verisimi düzenlemeye çalışıyorum. Yaratık içeri giriyor , buraya girdiğimi nasıl bulmuş olabilir . Bana doğru yürürken nefesim tutup ölümümü bekliyorum .......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember
RandomLuxa kim olduğunu , adını ,kendisiyle ilgili hiç bir şeyi hatırlamıyor. uyandığı Malikânede olan biten sırlar ve yaşanmışlıkları ortaya cıkarmaya hazır mı ... yoksa değil mi ?...