mikor már megtaláltam narutot, motyogott valamit az orra alatt de semmit nem értettem
-micsoda?
-f-féle-ek
-nyugi itt vagyok nem kell félni
-d-de az o-ott m-mi?
mutatott naruto a folyosóra
ahol egy fekete alakot lehetett felfedezni. én csak nyugtattam narutot hogy nincs semmi baj, amikoris az a valami elkezdett közeledni. mondtam narutonak hogy jöljön velem. kinyitottam az ablakot és ki másztunk rajta. majd az a fekete alak az ablakhoz sétált. egyböl hívtam Itachit, de előtte meg kérdeztem narutot hogy ő erről tud e valamit, mert nagyon nézett egy üzenetet egy ismeretlen számtól.
-naruto
-hm?
-te erről tudsz valamit?
-igen...... nemrég hivott egy ismeretlen szám, amit fel akartam venni, de le rakta. majd jött egy üzenetem tőle, amiben az ált hogy vigyázzak mit kivánok.mikor ezt naruto befejezte a mondatát hivtam itachit
-hello
-📞helló öcsi. történt valami?📞
-igen, szóval azonnal gyere ide
-📞rendben megyek már📞-itachi-
mikor sasuke fel hivott tudtam hogy baj van.
-hello öcsi. történt valami?
-📞igen szóval azonnal gyere ide📞
-rendben megyek mártudtam hogy baj van. mikor megláttam őket ahogy egy fekete alak közeledik hozzájuk, egyböl orditani kezdtem sasukénak reménykedve hogy majd érteni fogja.
-FIAM, JÓL VAGY?
Kiáltottam Sasukénak.
-APA! SIESS LÉGYSZIVES. ÚGY ÉREZZÜK NEM VAGYUNK EGYEDÜL.
- Mire közeledtem volna a fekete alak elfutott.A fekete alak Naruto kezébe nyomott egy cetlit.
-sasuke-
a fekete a kezébe nyomott narutonak valamit.
-az mi?
Kérdeztem tőle.
-uhm.. semmi..
-de láttam hogy van ott valami!! Mutasd meg!!Naruto lassan idenyuntotta a cetlit amiben ez állt
"Vigyázz magadra köjök mert még vissza térek"
-láttam narutón a félelmet. Ide hívtam a báttyámat hogy erre ő mit mondana.
-Ez mi?
Kérdezte Itachi.
-ezt nyomta a kezébe narutónak az az alak.
Próbáltam minél jobban nyugodtnak tűnni, De ez nem sikerűlt túl jól.
- ti ketten szépen be mentek a lakásba. Sasuke, hívom apánkat és mi ketten itt fogunk kint örködni. Ti pedig menjetek be most rögvest!
Mondta Itachi________________
Sziasztok!! Kicsit újitottam a könyvön mert nagyon cringe volt. Igy sem a legjobb de próbálkozom. A többi részt is ehhez hasónlóan fogom át alakitani szerintem majd holnap. Addig is sziasztok!
2023/12/03
23:20
YOU ARE READING
A szerelem tüzében (sasunaru)(szüneteltetve)
RomanceEz a story igazából még 2021-es story. Most újra alkotom mert nagyon cringe.