קים הביטה בפליאה סביבה. היא ישבה במקומה במטוס וחיכתה להמראה. זה היה מטוס מיוחד של המחנה, שעמד להמריא לניו יורק ולאסוף את החברה משם, ורק אז להמשיך לסאן דייגו. חיכתה לה יממה שלימה במטוס, עם הפסקה קצרה אחת בלבד. רוב האנשים היו נאנחים בייאוש בקטע הזה, אבל לא קים- זו היתה הטיסה הראשונה שלה, וממש לא היה לה אכפת להשאר במטוס הזה אפילו יומיים. היא מעולם לא טסה לשום מקום. מאז שאביה נהרג, אמה היתה צריכה לפרנס את שתיהן לבד, וזה היה קשה מאוד, כי היא היתה בסך הכל מוכרת בחנות בגדים. ולפעמים גם מלצרית בפאבים בלילות- אבל רק לפעמים. הן בקושי שילמו את שכר הדירה על הדירה הקטנה שלהן בעיירה בפאתי צרפת, אבל נטשה, אמה של קים, השתדלה להעניק לקים כל מה שילדה בגילה מקבלת- היא דאגה לה לבגדים, ולאוכל- והנה- הקיץ היא אפילו הצליחה לחסוך לה קיטנה בקאמפ- והיא היתה גאה מאוד בעצמה על זה. היא חסכה את הכסף הזה אגורה אחר אגורה מאז שג'ונתן נהרג, וחלמה לשלוח את בתה למחנה קיץ בארה"ב יום אחד. החלום התגשם.
קים חייכה בסיפוק. היתה לה הרגשה שזה עומד להיות קיץ נפלא. היא הציצה בשעונה-רק עוד רבע שעה להמראה. בינתיים ישבו במטוס רק עוד שתי נערות משועממות שנראו גדולות ממנה בשנה או שנתיים. על פי מה שהיא ידעה- היו אמורים לעלות למטוס עוד חמישה ילדים ומדריכה אחת. זה היה מטוס קטן. קים ישבה בחוסר שקט במקומה, וחיכתה בחוסר סבלנות. לאט לאט נכנסו כולם למטוס, והוא המריא. בהתחלה קים היתה מאושרת- היא לא הפסיקה לחייך ולבהות דרך החלון אפילו לרגע אחד. אבל זה עבר אחרי חצי השעה הראשונה- הים והעננים החלו לשעמם אותה, והיא התחילה להרגיש מנומנמת. בלי לשים לב, לבסוף היא נרדמה.
הטיסה היתה ארוכה מאוד- וקים התעוררה בבהלה אחרי שעות ארוכות של שינה לקול הטייס שהכריז ברמקול שכל הנוסעים מתבקשים לחגור את חגורות הבטיחות- מפני שנוחתים. עיניה של קים אורו בהתרגשות. יש! סוף סוף נוחתים! אנחנו פאקינג מעל ניו יורק!!!, היא חשבה, מתאפקת שלא לצרוח מרוב התרגשות.
רבע שעה מאוחר יותר המטוס היה על האדמה, בשדה התעופה של ניו יורק. היא ושאר הנוסעים חיכו בשקט שיסיימו לחבר את השרוול למטוס. תהיה להם שעה הפסקה כאן, שבה הם יוכלו לצאת מהמטוס וללכת לשירותים בשדה התעופה או לדיוטי פרי, אבל לא מעבר לזה. קים מיהרה לקום מהכיסא. כל עצמותיה כאבו מהשעות האינסופיות של ישיבה בכיסא, והיא שמחה לקום ממנו סוף סוף. היא התמתחה, ויצאה מהמטוס להפסקה קצרה עד להמראה הבאה.
YOU ARE READING
kim
Фэнтезиקים היא ילדה צרפתייה רגילה לגמרי- כמו כל אחד מאיתנו. בחופש הגדול היא יוצאת לסאמר קמפ בארצות הברית ופוגשת את ריאן- נער אמריקאי בן 16. אבל כשהם מגיעים למחנה, הכול מתחיל להשתנות...