1/"ერთადერთი"/1

206 32 57
                                    

_კიდევ ხუთი წუთიც..გაუძელი მათ მოსვლამდე...გაუძელი!..გაუძელი!

მუშტებს მისი სისხლით დასვრილ სავარძელს უღონოდ ურტყამდა, სასოწარკვეთი სიცილი ავარდნოდა ამავდროულად კი ტიროდა, ალფა რომელმაც ყველაფერი დაკარგა

_გაუძელი.....გაუძელი..მხოლოდ მისთვის...

დამსხვრეულ შუშებს გახედა..შემდეგ მის სანთელივით ჩამოღვენთილ სისხლს და აქა იქ ვირუსივით გავრცელებულ სიწითლეს..შემდეგ იმ ტროლეიბუსს რომელსაც დაეჯახა..მგრძნობელობა დაკარგა,თავი დაუმძიმდა და ძლიერად ჩამოარტყა საჭეს.ერთადერთი რისი იმედიც ჰქონდა ეს მის გვერდით სავარძელზე დადებული ფურცლები იყო კონვერტში რომელიც მისთვის დაწერა.

_მე..

###

_ვწუხვარ მაგრამ ის გარდაიცვალა,ერთადერთი რისი გადარჩენაც შევძელით ეს არის..მისამართი მითითებულია შეგვიძლია იქ გავგზავნოთ ფოსტით თუ ასე ისურვებთ

_გააკეთეთ. გააკეთეთ.ამას აზრი აღარ აქვს

ხელები თმაში ჩაივლო და მუხლებზე დაეცა.

_ქალბატონო ვიზ-

_უბრალოდ წადი

უემოციოდ შესძახა მუხლებზე დამხობილმა ალფამ,რომ არა მისი წყეული დაბადების დღე,ის ახლა ცოცხალი იქნებოდა.

_მისთვის ასეთი დობა უნდა გამეწია?!,ამას არ იმსახურებდა!,არ იმსახურებდა ასე მოქცევას ჩემი ძმა რომელმაც ყველაფერი გაიღო სხვის სოროდან ამოსაძვრენად და დასაცავად! ჩემი ბრალია! ეს წყეული დაბადების დღე! სულელი ხარ ჯონ სომი,სულელი!!

###

_შეგიძლიათ უკვე სახლში დაბრუნდეთ ბატონო პაკ,ტაქსი უკვე საავადმყოფოს შესასვლელთან გელოდებათ. თუ რამე მოხდება დამიკავშირდით

_აუცილებლად,გმადლობთ.

ალბათ იკითხავდით რას აკეთებს ჯამრთელი და ლამაზი ომეგა საავადმყოფოში. მაგრამ რაღაც მის შიგნით,მის გონებაში და სულში ხდებოდა.ის გარედან უვნებელი იყო მაგრამ შინაგანად კოშმარები და ფიქრები ტანჯავდნენ.
მას მერე რაც მშობლებთან ყველასგან შორს გაემგზავრა.მაშინ მოხდა ეს.        თავიდან ყველაფერი კარგად იყო იქამდე სანამ ანთებული სანთელი ფარდას არ მოეკიდებოდა შემდეგ კი მთელ სახლს არ შთანთქავდა და ჯიმინის მშობლებს როდესაც ის სახლში არ იყო.
   ქალაქში პროდუქტებისთვის წასულ სოფელში დაბრუნებულ ბიჭს სახანძრო მანქანა და ის ფერფლი დახვდა რომელიც მისი მშობლებისგან შემორჩენილიყო.
ფსიქოლოგებთან ერთწლიანი რეაბილიტაციები მაინც არ შველოდა მაგრამ უკეთესად იყო.თავს მაინც ადანაშაულებდა მომხდარში.იმაში რომ მშობლები სახლში მარტო დატოვა და მათ გვერდით არ იყო დასახმარებლად.
  
###

^ჩამოღვენთილი^ //𝐽𝑖𝑘𝑜𝑜𝑘Where stories live. Discover now