2009

63 6 1
                                    

Emmy's Pov - Efter hon varit hos Felix
Jag och felix har haft jätte kul idag.

Vi bakade, och hade mjölkrig tills hans mamma kom och sa till oss. Sen resten av tiden satt vi uppe på hans rum och snackade om allt, verkligen allt mellan himmel och jord.
Ja, vi hade det gätte trevligt.

Många i klassen undrar om jag och Felix är ihop bara för att vi är så mycket med varandra.

Men nej, det är vi inte.
Vi är bara bästa vänner.

När jag sen kom hem så ringde jag till Felix igen. Och vi börja snacka IGEN om allt.
Efter ungefär en timma kom mamma in och sa att vi skulle äta så jag kunde inte snacka mer med honom.

Det roliga är att för ett år sedan kände vi knappt varandra, bara våra mammor gjorde det.

Och nu, ett år efter.
Ja då är vi som bästa kompisar.

Jag föredrar faktiskt att vara med Felix hellre än att vara med mina tjej kompisar i klassen efter skolan. Dom snackar ändå bara smink, killar, kläder och kroppsformer...

Medans när jag är med Felix så snackar vi dator spel, våra liv, busar och ja, lite allt möjligt.

Jag har aldrig varit en så kallad "tjejig tjej" (ingen ta illa upp snälla)
jag har mer varit lite mer som killarna i klassen.
Gillar datorspel och tv spel. Lite sådant som oftast bara killar gillar och bara några få tjejer som gillar att göra.

Felix pov
Emilia var hemma hos mig idag. vi hade jätte roligt. Det är så konstigt vad som kan hända mellan två personer på ett år. Jag menar för ungefär ett år sedan visste vi knappt om varandra och nu är vi bestieees, typ...

Forever you and me?Where stories live. Discover now