Egy szép délutánra ébredt Ózd lakossága ismét. Csiripelnek a madarak, süt a nap; valamint a rothadó vegetáció látványa amint SóNick hugyozik ki az ablakon mint minden hazafi ózdi.
Egyszer csak Jules, SóNick apja, a helyi fűrészporminőségellenőr benyit a szobába.
-SóNick! Fiam, te meg mi a faszt csinálsz? Kérdezte Jules enyhén pedofil hangon.
SóNick kivette szarban úszó mancsait a foga közül, az apja felé fordult és válaszolt.
-Egyetértek. Mondta SóNick pedofil hangon.
Jules olyan nyugodt lett ettől a mondattól, hogy véletlen sikerült lebontania a hasfalát a fiának.
-Kész az ebéd. Üvöltötte 2 decibelen pedofil hangon az anya, Bernadette.
A család megebédelt és SóNick elindult Tails házához. SóNick azóta mérges volt Shadowra mert átverte és összeállt a szargármesterrel. Időközben ő maga lett a szargármester. SóNickot Tails háza felé menet közben megtalálta a bölcs egyetlen Robotnik. Robotnik elővett egy mac-10-et és fejbe lőtte magát SóNick előtt. SóNick nem értette pontosan, hogy mi történt de különösképpen nem zavarta ugyanis sietett Tails házához.
SóNick megint elbaszta ugyanis felszállt az ózdi BKV-ra ami miatt egy évig tartott míg eljutott Tails házához, de ha gyalog ment volna akkor 3 perc lett volna ugyanis szomszédok lettek időközben. SóNick bekopog az ajtón, de nincs válasz. SóNick még erősebben kopog ezúttal besegít szép nagy eres faszával is. Megint csak nincs válasz. Amint SóNick haza indulni készült egyszer csak ajtót nyit Tails és megszólalt a pubertás pedofil hangjával:
-A kurva anyád.
-Egészségedre. Válaszolt SóNick pedofil hangon.
Tails beinvitálta SóNickot a házába és megkínálta nyílméregbéka teával. SóNick és Tails már évek óta Shadow elleni revansot tervezik, ugyanis azóta csak bögre alakban áll fel a faszuk a benzinszagra. Tails kiterített egy Nagy-Magyarország térképet az asztalra, hogy könnyebben megtalálják Ózd műholdas 1:5000000000000 kicsinyített mását.
-Figyelj Tails holnap megrohamozzuk a szargármesteri hivatalt. Mondta pedofil hangon diktátort imitálva SóNick.
SóNick rászart a térképre ezzel is megjelölve, hogy hol van a szargármesteri hivatal parkolója.
-Akkor holnap nálatok. Mondta Tails pedofil hangon óhajtó mondat szerkezetben.
-Igen Tails barátom, de előtte hadd tegyem rendbe a nadrágban rejlő pulzáló falloszod.
SóNick észrevette, hogy mióta rászart a térképre Tails egyre nehezebben tudott megállni.
SóNick kibontotta Tails nadrágját egy Winrar segítségével, majd telepítette a száj programot Tails faszának operációs rendszerére. Miközben két hektoliter nyál bevitelével kényeztette SóNick Tailst, hirtelen fájdalmat érzett SóNick a szájpadlásán. Tails faszára köröm nőtt míg SóNickra várt egy évet és a körmök közötti gombák vadászkéssel szurkálták SóNick nyelvét, de SóNick szerencséjére Tails gyorsan elélvezett és tele nyomta majonézes gecivel SóNick torkát.
Tails ezután a rászart térképes asztalra fektette SóNickot és belenyomta a trójai falovat SóNick Windows 11-jébe. Tails egy másodperc alatt elélvezett mert közben Shadow ezüstbe mártott fitymájáról fantáziált. Ezután elköszöntek egymástól és a terveknek megfelelően másnap SóNick házában találkoztak, és onnan is indultak. Bernadette csomagolt a fiúknak rántott sajtos teveheréket, 10 éve az ózdi tóparton rothadó bálnahúst, és coca cola és szűzvér cocktélt.
Megérkeztek a szargármesteri hivatal elé, a lépcsők márványból, a Shadowról készült szobrok WC papírból készültek.
Mielőtt még beértek volna a szargármesteri hivatal parkolójába, hogy plántálják a pokolgépet hirtelen Robotnik szelleme eléjük teleportált és lenyomta barna faszát a torkukon.
SóNick nem kapott levegőt, de ő ezt élvezi. Tails strokeot kapott és helyben összeesett miután kihugyozta a spagettit a hatalmas, fenséges, nemespenésszel megáldott Szaturnusz gyűrűinél is nagyobb heréiből.
-Nesze SóNick, ezt azért mert Shadow lehugyozta a feleségem, igaz rajta kellene bosszút állnom de jó munkát adott nekem, havi 24 ezret keresek amiből itthon bőven meglehet élni, még a WC-m is aranyból van nem csak az ereim. Tette fel a pedofil szöveget SóNick agykapacitásába a Bölcs egyetlen Robotnik próféta.
SóNick rektális űrpályáját felnyitotta Robotnik a Trabant slusszkulcsával, és a parkolóban félholtra erőszakolta a sündisznóbűnözőt.
-Nos, kit látnak szemeim, ha nem a jó öreg SóNickot teljes pompájában. Válaszolt Shadow pedofil hangon a távolból miközben vette elő sármos őszhajszálas kárszegét.
-Éppen methet főztem a menzán a húslevesbe, hogy sztahanovista mozgalmat hozzak létre az ózdi owodában, de csalódásomra erre kell visszajönnöm, hogy egy sub-sündisznó megpróbálja felrobbantani a palotámat? Kérdezte Shadow pedofil hangon aki már alig várta, hogy BDSM szexben végezzen SóNickkal.
Azonban se Shadow és se Robotnik nem vette számításba azt, hogy Tails nem esett kómába, csupán elaludt, mert egész este nem tudta kiverni a faszán kívül azt a gondolatot sem, hogy másnap SóNick házában megerőszakolhatja talán Bernadettet, ami végül sosem jött össze, mert erényövvel ebédel mindenki SóNick házában.
Tails pezsgőt bontott, és a pezsgőt Robotnik felé fordította majd a nyomásnak köszönhetően a parafadugó szíven lőtte Robotnikot aki ettől a romantikus gyilkossági kísérlettől megint meghalt.
-SóNick jól vagy, válaszolj szerelmem, egyetlen királyom, hatalmas péniszű barátom. Mondta kétségbeesetten pedofil hangon Tails elvtárs.
SóNick felkelt és ez annyira meglepte Shadowt, hogy visszamenekülni készült a hivatalba.
-Várj Shadow. A seggítségedre van szükségem. Állította meg pedofil hangon SóNick Shadowt.
Shadow megfordult, megigazította nyakkendőjét a pucuján utána az orrán is, majd kérdezte:
-Mégis miben? Természetesen pedofil hangon.
-Most fogok érettségizni szargármester úr és kellene a kötelező ötven óra, arra gondoltam, hogy hárman addig basszuk Robotnikot míg meg nem lesz hirtelen az 50 óra.
Ez a teljesen logikus, és strukturálisan hibátlan felvetés Shadow pulzus számát 400-ról 40000-re növelte.
-Benne vagyok, amúgy sincs jobb dolgom. Válaszol pedofil hangon Shadow.
Neki láttak Robotnik teteméhez, kifeszítették halott testét egy keresztre, Tails felmászott a kereszt tetejére belelógatta a gólem faszát Robotnik tüdöjébe. Shadow és SóNickot inkább Robotnik genitáliái és több USB bemenetű anállyuka érdekelte. Shadow kiverte a földre felmarkolta a gecit, összegyúrta, majd felöntötte sebbenzinnel, és sebbenzines gecigyúrást feltolta Robotnik faszlyukán keresztül. Ezt követően SóNick elővette rovásírásos tetovált pöcörőjét és paizurit adott magának Robotnik mellein. Mind a hárman egyszerre élveztek el, ezért Robotnik arcára csinálták ezzel is tisztelegve jó japán ózdi szokások előtt.
Robotnik arcán megkötött a sperma és ezzel még fehérebb mint Micheal Jackson.
Azonban mindenki meglepetésére Robotnik feltámadt a hamvaiból, letörölte smokingján az ondót és belehányt SóNick Louis Vuitton öltönyének zsebébe egy ötezrest.
Robotnik elsajátította a szellembaszás teknikát amelynek köszönhetően sose tud meghalni, hanem csak átváltozik szellemé, ha viszont szellemként is meghal akkor újra az élők sorába kerül vissza.
-Sámán vagyok, igazi sámán. Mondta pedofilon röhögve torokéneklés közben Robotnik mester.
Shadow nem értette, hogy pontosan mi történt eközben megvakarta mind a tíz a tizenegyediken mennyiségű szemöldökét.
Közben Shadownak leesett, hogy az igazi ellenség nem Robotnik hanem SóNick és Tails.
-Majdnem becsaptál újra SóNick! Mondta pedofil hangon Shadow.
-Robotnik megköszönöm a seggítséged, pusztítsuk el ezeket a férgeket.
De Robotnik tétlenül állt meredt faszával a márványpadlót bámulva, ahogyan csordogál a sündisznók gecije, és tudatosult benne, hogy Shadow csak kihasználja pödörbajsza miatt.
-Elutasítom. Válaszolt torkaszakadtából pedofil hangon Robotnik.
Shadow árulónak tekintve Robotnikot lelőtte gépkarabéllyal, azonban kiment a fejéből, hogy halhatatlan.
-Oké, hívom a rendőröket.
-Le van tartóztatva Robotnik, államcsíny elkövetése miatt. Érkezett meg a Rapealakulat a tett helyszínére ahol az ezredes pedofil hangon adta Robotnik tudomására, hogy megy bizony Bulgáriába fegyházba.
-Lololololololol buta faszok, amint börtönbe kerülök csak átmegyek a falakon és megszökök.
Válaszolt pedofil hangon röhögve a szellem Robotnik.
-Faszom ebbe, ez csak rád és rám tartozik Shadow. Mondta pedofil hangon az egyre mérgesebb SóNick.
Shadow megindította támadását;faszgyűrűt húzott SóNick nyakára, SóNick visszatámadt és egy ötven mérföldes lófaszt rakott Shadow orrlyukába.
A hivatal előtti tér megtelt vérrel, gecivel, hányással és a mindenkit átható szeretettel. Időközben szurkolótáborok alakultak ki SóNick és Shadow között, akik rajongásukat hugyozási mámorban fejezték ki, így az előző tényezőket komplementerként a húgy is tiszteletét tette.
A csetepaté napokig tartott közben Tails és Robotnik olykor seggbe baszták egymást miközben állatokkal is fajtalankodtak, főképp hangyákkal. Robotnik Tails ánuszára épített egy hangyavárat, ahol a lyuk megásása már nem is volt a hangyák feladata között.
SóNickot Robotnik hangos orgazmusa elterelte a figyelmét a csatáról, és ezt kihasználva Shadow teleírta a városházai jegyzőkönyvet, és megindította az interkontinentális atomrakétát SóNick háza felé. Jules és Bernadette szublimáltak a sugárzástól és robbanás okozta hőtől, és SóNick háza egyenlő lett a puszta földdel. Ez felhatalmazást adott Shadow istencsászárnak, hogy Kanos-szar járás keretében kiátkozza SóNickot Ózd szigetéről. Azonban SóNick túl okos, és kitiltása előtt, kiment a főtérre és teleszarta, ezzel kialakítva saját országát Soniclandet.
Shadowt nem érdekelte ez az egész, mert továbbra is abszolút hatalma volt az Alkotmányos Kárszeg Párt tagjaként, és SóNickkal való csatájukban Shadow erősebb lett és SóNick meddő.
Minden jó ha a vége jó.
DU LIEST GERADE
SóNick - Intermezzo
FanfictionA legendás Márai Sándor-díjas fekáliatrilógia 3. kötete. A történet SóNick úrfi gimnazista korát meséli el mielőtt még az Ózdi köztéren lakott volna.