Isac slapp hånden min og tok tak i Bolla . Han stod og holdt han i armene.
-Her .Sa Isac og rakte Bolla mot meg.
-Tusen takk! Sa jeg og tok han imot.
Jeg bærte Bolla ned på bakken og begynte og gå hjemover . Isac kom etter meg . Han stopper opp og ser på meg. Han smiler. Når jeg tror jeg har stått og stirret bra nok, så trekker han hånden sin ut av lommen ,og tar grep på min. Jeg begynte og rødme . Jeg hørte telefonen begynte og ringe så jeg tok den opp. Det var Lina.
-ja hei. Sa jeg og så på Isac
- hei! Vil du ha middag?? Sa Lina . Jeg hørte henne drev med noe panner i bakrunnen.
- ehm kan jeg ringe deg opp igjen ,Lina? Sa jeg og la på.
- Isac? Sa jeg og så ned i bakken.
-ja? Sa han og smilte til meg .
Jeg viste ikke hva jeg skulle si. Skal jeg si liksom at det er middag og jeg må dra ? Næ. Etter at jeg hadde tenkt en stund,så avbrøt Isac stillheten.
-DN? Hva heter du på instagram? Spurte han meg . Hva er instagram? Har aldri hørt om det før .
- ehm...jeg husker ikke helt. Ja...eh hvis jeg drar hjem og får koblet meg på noe wifi eller noe så kan jeg sende deg hva jeg heter . Svarte jeg han
-ja ok. Sa han
-hade da. Sa jeg og begynte og gå bortover .
-DN? Trenger du kanskje ikke nummeret mitt først? Sa Isac og begynte og le.
-jo....ja ehm her. Sa jeg og ga han telefonen .
han tastet fort over tastaturet.
- her . Sa han og ga meg tilbake telefonen
-ok hade. Jeg melder deg etterpå. Sa jeg og gikk.
-hade DN. Sa Isac.
Jeg begynte og småjogge hjemover. Hvem er han Isac egentlig? Han er egentlig en vilt fremmed for meg. Jeg kjenner han jo såvidt? Nå hørte jeg mobilen ringte igjen.
-Hello ? Sa jeg
-hei? Det er Lina. Skulle ikke du ringe opp da? Sa henne. Jeg hørte henne småfnise litt.
-jojo . Eller sånn egentlig så glemte jeg det der litt. Sa jeg og flirte
-ja jeg så du snakket med Isac nabogutten. Han er en kjekk gutt han da. Sa henne
Jeg ble stille. Ja,jeg er enig med at han er kjekk og sånn.
-jeg står utenfor nå. Hade . Sa jeg og la på. Jeg gikk inn døra. Tok av Bolla båndet. Skoene tok jeg inn i den fancy skoskoffen dems og gikk inn. Bolla forfulgte meg inn til kjøkkenet. Det stod en stor pizza på bordet. Lina og Tom hadde jo allerede satt seg ned.
-hversegod og sitt lille venn . Sa Lina til meg og smilte. Jeg satt meg ned på en ledig stol. De hadde forsynt seg. Jeg tror de tilogmed var ferdig med og spise. Jeg var ikke så veldig sulten. Så jeg tok meg et lite stykke . Når jeg var ferdig reiste jeg meg opp og takket for maten. Så gikk jeg opp på rommet mitt. Jeg satt meg opp i senga og tastet opp instagram på Wikipedia . Men jeg skjønte ikke akkurat så mye . Hvorfor skal man ha det? Jeg lastet det ned . For Isac sin skyld. Jeg har jo jugd til Isac og sagt til han at jeg har instagram. Noe som jeg ikke har. Jeg lastet det ihvertfall ned og lagde meg en bruker.
"Start og del øyeblikkene dine med vennene dine!" Var det første som kom opp. Hæ? Må jeg legge ut bilder? Jaja. Jeg har jo ingen bilder på telefonen. Jeg tror det ble tusen selfies på mobilen før jeg fant ét jeg likte. Jeg tok det som profilbilde. Instagram var ganske greit. Men jeg skjønner ikke helt åssen jeg bruker det . Jeg gikk inn på innstillinger . Jeg tro jeg bare har åpen profil.
Jeg sendte til Isac :
D-DN I-Isac
D- hei. Jeg heter "random navn" på instagram:)
I- OK. Jeg heter isacelliot på insta:)
D- greit . Jeg har startet og følge deg;)
I- ja:* finne på noe i morgen??
D-ja...ok
I- kommer du til meg i morgen kl 12?
D-ses da
Sendte jeg tilbake og gikk inn på instagram . Oi. Isac hadde ganske mange følgere! Det var mange bilder der. Er han artist ? Det viste jeg ikke? Jeg gikk inn på YouTube og søkte på navnet hans. Jrg hørte på noen av sangene. Jeg ble hekta på en sånn 'tired of miiiiisiiing you!' Sang. Jeg gikk rundt og sang på den hele tiden. Jeg viste det var noe med denne gutten...
YOU ARE READING
Forever us
Teen FictionDN har gått igjennom mye. Hun har blitt mobbet i mange år og har ikke hatt noen snille foreldre. Henne satser på et nytt liv i Finland . DN får nye foreldre og flytter til Finland. Det er veldig vanskelig for DN og bli kjent med noen på skolen. Men...