Awal mula cerita ini pada usiaku 11tahun ketika itu di kampung semasa cuti sekolah. Aku memang tinggal di rumah nenek aku d kampung.
Aku pada umur kanak- kanak lagi sememangnya sangat kuat nafsu. Ketika tggl dengan nenek aku. Suda stim bila tdr sebelah dgn nenek aku.Ketika waktu malam aku dan nenek aku menonton tv.. Kami akan tidur satu tilam dan membentangkan tilam depan tv. Aku akan menonton rncgn2 yg ditonton 18thn ke atas. Ada movie dan yg paling pelir aku xsensetif bila menonton wwf dengan nenek aku. Jika aku stim aku akan letak pelir aku d bontot nenek aku yg menonton tv smbil menyiring. Nenek aku xmarah aku main botot smbil tgk tv. Aku akan gesel2 pelir aku d bontot nenek aku sebelah.
Nenek aku biasa la kalau malamDengan hanya tidur menggunakan kain sarong,makcik sangat mengghairahkan ketika aku lihat dia tidur waktu tengah malam..Hanya dengan cahaya lampu kalinmantang yang menerangi luar rumah dapat melihatkan keadaan di ruang tamu tempat kami tidur sekeluarga.Di sebelah aku mestilah makcik kesayangan aku. Kalau diorang sekeluarga tidur di sini.. aku memang awal-awal booking sebelah makcik siah sahaja. Mungkin Makcik Siah tahu apa aktiviti aku sehingga dia sendiri yang beritahu anak nya tempat di sebelahnya adalah milik aku. Umpama VVIP aku dia sediakan tempat aku di sebelahnya.
Tiap pada tengah malam. pelir aku dan bontot makcik siah akan berlaga sesama mereka. bontot makcik menolak² dan pelir aku menekan-nekan juga. saling bantu membantu mereka untuk memuaskan pelir aku. Ketika pelir aku berlaga dengan bontot makcik siah,aku akan sentiasa memeluk dri belakang dan memegang puting susu makcik siah. Aku sangat suka keraskan puting makcik kadang². jika dapat aku hisap. aku akan hisap putingnya jika ada peluang tubuhnya menghadap ke arah aku
www.terabox.com/wap/activity/recipient?code=2_4402134672160&headUrl=https://lh3.googleusercontent.com/a-/AOh14GiXzVHymdIwRmYU2SsRpsYp84xMnpNsOAjvfbwUeQ=s96-c&uname=Brain******loROX
YOU ARE READING
MAKCIK SIAH DAN AKU PART : SEKOLAH RENDAH
RomancePengalaman aku pertama sekali stim Lihat makcik ku sendiri -Makcik siah menjaga aku + 10tahun - Makcik siah Tunggu aku Lepas Sunat +11tahun - Cuti Sekolah di rumah Makcik Siah +11tahun ( hujungTahun) maaf jika saya sentiasa mengubah edit kisah s...