Florida

67 6 6
                                    

‼️Pro ty, co nečetli Inf ‼️
Tyhle příběhy co tu budou, spočívají v tom, že jedna "kapitola" je jeden příběh, a ta druhá zase jiný. Doufám, že chápete :]

Pov george
Ráno jsem se probudil asi tak v 10:00, obvykle vstávám dříve.
Sedl jsem na židli a otevřel discord, šel jsem do chatu s dreamem a napsal mu.
"Ahoj dreame, nechceš se někdy domluvit se sapem na dteam meet up? Byla by sranda.
"Ahoj Georgi, moc rád, udělám rovnou face reveal, slíbil jsem to fanouškům že až se potkáme my dva i se sapem tak uděláme facereveal.
"Tak dobře, kdy se tak nějak setkáme?
"Záleží na tom, kdy ti letí letadlo do Ameriky.
Čekej, kuknu.
"YES! našel jsem jednu která mi letí.... Za 1 den? Ou, musím si zbalit abych nepanikařil..
Poslal jsem dreamovi odkaz a napsal že si jdu sbalit, já se tak těším...






Tak, hygienu..mám oblečení mám notebook mám, nabíječku mám, všechno mám, jdu si lehnout abych měl sílu...wait já na něco zapomněl..do prdele já zapomněl objednat letenku!!!!
Vytáhl jsem si z kufru notebook a objednal ji.
teď si myslím, že mám vše.

*pip pip* kurna budík, kolik je? 6:00? Dobrý, stíhám, šel jsem se nasnídat a pak se upravit, letadlo mi letí v 10:00, tak si myslím že dobrý.
K snídani jsem měl jen nějakou zeleninu a k tomu namazanej chleba, šel jsem si vyčistit zuby a převléct se, a ještě zkontrolovat jestli mám vše. Na neštěstí jsem zapomněl plavky (kdyby náhodou)
Zbalil jsem si i plavky, vše co potřebuju,a zavolal taxi.

Pov dream
Strašně se těším na gogyho, přece jen je to můj klu- teda nejlepší kámoš Eh- jo nejlepší kámoš 😅
Je 13:00 a gogy by tu za hodinu měl být...strašně se na něj těším

Pov george
*za chvíli budeme přistávat"
Ozvalo se.
Přistáli jsme, a já zavolal dreamovi, přece jen nevím jak vypadá.
"Čau dreame, kde jseš?"
"Ahoj gogy, za chvíli jsem tam, počkej ještě tak 5min.
"Dobře"
Čekal jsem víc než 5 min, ale pak jsem ucítil ruky na mých očí..
"Ať si kdo jsi vodpal"
Oh george....
Otočil jsem se a za mnou byl dream..
Byl nádherný

Tu mate fotku

Jsem líná to psát 😩

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jsem líná to psát 😩



         Dreame!!!
Skočil jsem na dreama a objemul ho co nejvíc jsem mohl...ale co už teď vím? Tohle byla láska na první pohled...

Jaký byl let? Zeptal se dream.
"No jako ušlo to, nebylo to nejlepší ale zase ne nejhorší"
To je dobře, jsi připraven?
Na co jako?
Se dneska večer pořádně ožrat.
Cože?! To si neříkal... s kým?
Semnou, sapem, Karlem, nikdo jiný.
Jo? Tak to bude ostrý...

Dreamnotfound (ff) :]Kde žijí příběhy. Začni objevovat