Sicak bir yaz gunuydu ve ben yine okulda sikici dersleri dinliyordum.Neyseki zil caldi ve arkadasim Sam ile bahceye ciktik.
Sam:
-Cat, bu teneffus ne yapalim?
Biraz dusundukten sonra Sam'e
-Sam, hatirliyor musun? Gecen senelerde okulda hep macera yasardik.Peki bu yil neden macera yasamiyoruz?
Sam:
-Aynen, haklisin ama nasil olacak o is?
Birden bire yanimiza Katy geldi ve;
-Ben sanirim biliyorum kizlar..dedi.
Katy de benim Sam gibi yakin bir arkadasimdi ve benimle bir cok macerasi vardi.Biraz dusundukten sonra Katy'e aklinda neler olduunu sordum ve oda bana;
-Gecen aylarda konferans salonunda olan olayi hatirliyor musunuz?
Sam hatirlamiyormus gibi bir tavirla;
-Seeyy, neydi yaa..Ben unutmusum..☺
Katy:
-Gecen ay konferans salonunda bir kadin camdan asagi dusup catida kalmisti.Daha sonra kadin hastaneye goturulmesine ragmen olmustu.
Sam biraz tirsti ama belli etmedi.Bende Katy'e katiliyordum ve tam maceraya hazirlanirken zil caldi.Ama zil bizi durdurmaya yetmezdi. Derste kararlasarak ustumuze kapsonlularimizi aldik ve dis kapini onune geldik.Kapiyi acmamiz icin anahtar gerekliydi, cunku kapi demirdi.Sam biraz guldu ama biz neler oldugunu anlamamistik.Biraz dusundukten sonra anladim ki Sam'in bir cozumu vardi.Sam gecen ay spor baskani oldugu icin dis kapinin yedek bir anahtari onda da vardi.Kapii yavascaacti ve diger gorevliler bizi fark etmesin diye geri kilitledi. Maceraya atilmak icin harika bir gundu.Yukari dogru konferans salonuna gittik.Tam merdivenler bitmisti ki konferans salonundan gelen cok kuvvetli bir ciglik ile kapinin altindaki bosluktan kova kova kanlar fiskirdi.Sok olmustuk.Sam tam ciglik atacakti ki agzini kapattim.Cunku olmek istemiyordum.Birden cigliklar kesildi ve etrafa sessizlik sardi. Derin bur oh cektik ve kapinin boslugundan kocaman bir golge bize dogru kosarak geliyordu.Hepimiz bize dogru geldigini fark edince kosarak merdivenlerden asagi indik.Kapi kilitliydi ve kapiyi acmamiz uzun surerdi.Merdivenlerden kosarak gelen ayak sesleri duyduk.Sam heme kapiyi acti ve disari ciktik.Arkamiza bakmadan kosarak gittik.Cok korkmustuk ve Sam'e hemen su verdim.Cunku Sam boyle olaylardan cok etkilenirdi.Ama Katy oyle degildi.BIR SANIYE? KATY NERDEEE!!! Katy'i orada unutmustuk.Boyle bir seyi nasil yaptik?