KATY NEREDE?

72 3 8
                                    

Aman Allahim!Katy etrafta yoktu.O telasla bize yetisememisti.Hemen o anki korkum ile hic tereddut etmeden Katy'nin oldugu yere kostum. Olamazz!!! Bu da neydi...Kapinin caminda kanli el izleri.. Ben ne yaptim? Onu nasil birakabildim. Ne olursa olsun Katy'i kurtaracaktim.Sam'den anahtari istedim ve o da bana vermek istemedi, cunku yaralanacagimda  cok ama cok korkuyordu.Ama bunu yapmak zorundaydim.Yoksa hayatimin sonuna kadar bunu unutamam ve cok kuvvetli bir izdirap cekerdim.Hemen Cat'tan anahtari alip kapiyi actim.Kosarak merdivenlerden 2'ser 2'ser ciktim..Cok tiz bir ciglik ve ayni korku filmlerindeki gibi kotu adamin gulme sesi...Hic tereddut etmedim onu kurtarmak icin.. OLAMAAZZ!! KATY!! Katy gozlerimin onundeydi ve hareket edemiyordu.Sadece yardim etmem icin ciglik atiyordu.Hemen kollarindaki ve kollarindaki dugumleri cozdum.Onu hastaneye goturdum..Doktor bana saskin saskin bakiyordu..
Doktor:
-Bunu sen mi yaptin!! Diye bagirdi.
-Siz neyden bahsediyorsunuz (C)
-Sen arkadasina olanlarin hicbirinden haberdar degilmisin?(D)
-Doktor bey, benimle acik konusurmusunuz ne oldu arkadasima? (C)
-Kucuk hanim, hayatimda hic boyle bir vakkaya karsilasmamistim.Sizi bilmem ama beni bayagi bir urkuttu.Arkadasinizin durumu cok kritik.Arkadasiniza oyle bir gaz verilmis ki arkadasiniz yumusacik ve hassas.Arkadasiniza dokundugunuz anda olebilir veya kriz gecirebilir.
Cok korktum.Doktordan bana arkadasimi gosteesini soyledim.Odaya girdim.Katy bana bakiyordu ama hic bir tepki vermiyordu.Doktor uzgun bir sekilde yaklasmami soyledi.Katy bana bakarak 1 goz yasi akitti.Doktor Katy'in karnini acti ve sok olmustum.
O ADAM KATY"E NE YAPMISTI BOYLE!!
-Olamaz, bu da ne! (C)
-Kucuk hanim, uzulerek soyluyorum ama bunu her kim yaptiysa profosyenel bir katil. Ilk once arkadasinizin karnini kesmis ve daha sonra icine bir bomba yerlestirmis.Daha sonrada bu actigi yarayi bir halat ip ile geri baglamis.Zaten arkadasinizi getirdiginizde organlari disariya cikmisti.Organlarinin hepsinin geri icine sokmak 7  saatimizi alir.HAYIR! Saat 12 olmusu.Neyseki Katy'in ailesi yillar once onu terk etmisti.Bu nedenle bir yetimhanede kaliyorduk.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Cat'in MaceralarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin