Gece'nin anlatımıyla
Hayatta karanlık bir kız olarak geldim. Ve bunun sonucunda annem, babam diğer aile üyeleri adımı gece koydu soyadım da hayat aslında adım bir bakımdan güzel idi. Bazı insanların yaşabildiği zaman gecedir. Bazı insanlar geceleri hayatlarını düşünür. Uyuyamadıkların da geceye sonsuz kalırlar. Ben de aynı şeyleri yaşadım ve bir gece gerçek sevgiyi, aşkı buldum. İlk ve Son aşkımı...
Bir gece çarem tükendi ve o gece bana mesaj geldi.
055270120612 :İyi geceler ✨🖤
Ben :Seninle konuşunca belki mutlu olucam. İyi geceler
055270120612 : Konuş o zaman :)
Ben : Peki, tamam sana aşık olucam bir ayda o zaman sana inanıcam. "Anlaştık mı?"
05527120612: Anlaştık güzelim❤️💕
0552710612 kişisi "bilinmeyen" olarak kaydedildi.
Mutlu bir şekilde uyumuştum o gün ilk defa sabahın olmasını istemiştim. Ve sabah olmuş Annem gibi olan büyükannemin sarılmasıyla uyandım. Biraz deli doluydu. Ama insan yemeklerinede hayır diyemiyordu. O gün Cumartesiydi.En sevdiğim gün olan cumartesi günü bir inek olarak dershaneye gidecektim. Ve o gün 10 tane ayrı özel dersim vardı. Tabikide Onur ile gidecektik. Arabadayken bilinmeyen numara aradı. Onur'da bu kim diye bağırdı. Ben de telefonu açtım.. Alo turkcell mi bilinmeyen gülüyordu. Şu an bu kadar komik olabilirmiydim. Sınıfta bir anda kendimi bulmuştum. Karşımda bilinmeyen vardı ve ben bunu bilmiyordum. Ben yinede bilinmeyene günaydın demiştim. O da bana gülerek günaydın bebeğim dedi. Hayatım bir çöküşten ibaretti. Dershane çok çabuk geçip gitmişti ve bir alışveriş merkezinde yalnız otururken yakın bir kız arkadaşım bana sms'ler atıp bu bilinmeyen ile sevgilim'in sevgilisi (Onur'un sevgilisi) konuşmuştu. Ve aşk dörtlüsü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece ✨🥀🌌
ChickLitBen onun gökkuşağıydım... Gece bilinmeyen'esizce aşık olabilecek mi?