BAB 1

2.3K 19 0
                                    


Aku Mark, hari ini merupakan hari pertama aku bekerja dengan uncle Danny iaitu paksu aku sendiri adik kepada bapa ku. Susuk tubuh beliau yang sado sangat menjadi tumpuan para wanita termasuk aku turut tertarik. Namun aku hanya mampu memendam perasaan dan keinginan. Bulge dia yang menonjol turut menjadi godaan buatku sepanjang aku berkerja dengannya.

Pada petang itu, setelah selesai dengan pekerjaan pak cik ku menjemputku untuk dinner bersamanya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pada petang itu, setelah selesai dengan pekerjaan pak cik ku menjemputku untuk dinner bersamanya. Dia menghadiri majlis makan malam bersama orang-orang penting di Kuching. Berasa segan aku pun berkata:

Aku: Uncle, saya takde pakaian yang sesuai.

Uncle Danny: Takpe, uncle ada baju lama yang dah tak muat nak di pakai kamu boleh try dan ambil.

Peluang yang tak akan aku sia-siakan apabila mendapat peluang untuk lebih rapat dengan uncle sendiri.

Semasa aku sedang mencuba baju kemeja royal blue miliknya, pak cik datang menghampiri lalu memegang bahuku dan memusingkan tubuh ku menhadap dirinya yang duduk di hujung katil. Diriku yang sederhana besar itu di tempatkan di antara kang-kangnya. Dia membutangkan pakaian ku sambil membetulkan kemasan bajuku.

Uncle Danny: Sekarang giliran uncle pula.

Katanya sambil berdiri menghadapku.

Aku: Uncle nak Mark tolong butangkan baju uncle ke?

Uncle Danny: Yup!

Peluang keemasan ini tidak akan aku sia-siakan. Aku mula membutang dari atas kebawah. Baju yang mengikut potongan badan itu betul-betul menonjolkan susuk tubuhnya yang sasa dan seksi. Aku membetulkan kemasan bajunya sambil meramas sedikit dada uncle untuk merasa bentuk dadanya. Sasa! Desis hatiku.

Uncle Danny: Jangan ramas dada uncle, nanti ada yang kena denda kalau birdie uncle bangun.

Ujarnya dalam semgihan. Aku tertunduk malu kerana kantoi meramas dada uncle sendiri.

Selepas jamuan...

Jam sudah pun menunjuk pukul 11pm setibanya kami di rumah uncle Danny.

Uncle Danny: Tidur sinilah malam ni, takyah balik. Bahaya. Lagipun kamu tu penat.

Aku: Baiklah uncle, saya tidur sini malam ni.

Uncle Danny: Uncle nak mandi sekejap, kamu duduklah dulu. Kalau nak minum air dalam peti ais.

Aku: Baiklah uncle.

Dalam otakku mula merangka apa yang bakal terjadi pada malam berkenaan. Namun aku terkejut apabila pak cik keluar hanya bersarungkan tuala sehingga menampakkan bulge - nya yang bersaiz besar. Batang ku semakin mengeras melihat pak cikku yang kelihatan seksi.

Godaan Uncle Sado KuWhere stories live. Discover now