you should know.

6.2K 211 40
                                    

Merhabalar, uzun zaman sonra geldim.

Tekrardan birkaç uyarı yapacağım ve hoşunuza gitmiyorsa okumayın, zorla okutmuyorum.

Top!Taehyung

Powerbottom!Jeongguk

İlk olarak size bu oneshottaki asıl amacımı söylemek istiyorum. Dominant bir karakteri dibine kadar dominant yapmadım, hatta hikayenin belli bir yerine kadar bu ne ya, Jeongguk mu becerecek Taehyung'u bile diyebilirsiniz ancak öyle bir şey yok. Asıl amacım dominant ve pasif karakterleri belli bir kalıba sokmayı önlemek, bir pasifin deliğinin yalanması hoşuna gidildiği gibi dominantın da gidebilir. Güçlü biriyle birlikte olmayı seven pasifler gibi güçlü birilerini altına almayı seven, daha güçsüz dominantlar da olabilir. Hiçbir şeyin kalıbı yoktur, ben bu sefer diğer karakterlerimden zıt bir şekilde yazdım. Bu yüzden feminen bir Taehyung görme ihtimaliniz var. Az da olsa.

Dirty talk, spanking, handjob, multiple orgasm, cuddles içerir.

Deep throat, rimming,rimming, daha çok rimming, facesitting, içerir.

Ucundan yüze boşalma içerir.

Aşağılayıcı sözler, sik, sikiş, becerme gibi kelimeler hoşunuza gitmiyorsa okumayın!

Tamamsak iyi okumalar. Ayrıca detaylı bir okuma yapmadım, size verdiğim sözü tutmak için hızlı olmaya çalıştım.

you make me feel. | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin