Katil Geri Dönüyor

34 4 1
                                    

Ve güzel bir gündü yine,neden bilmiyorum ama kendimi kötü hissediyordum sanki arkadaşımı öldüren , kadın yanımda bana kötü,  kötü bakışlar bakıyordu ama ben ondan korkmuyodum. Bi baktım ki o kadın -Aman Tanrım sen nasıl hapisten nasıl çıktın dedi ada ada kormamıştı ve şöle dedi ada -Senden kormuyorum!! dedi yaşlı kadın -Hahahaha beni tanımadımı? ben senin aileni öldürdüm dedi yaşlı kadın ben şoktaydım napacağımı bilmiyordum. Yaşlı kadını elinde bu sefer zehir sürülmüş bıçak vardı, birine sapladı oda manav arkadışımdı ona elveda demeden ölmüştü kadın adaya saplamaya çalışmıştı ada sonunda kaçmaya başarmıştı marketin içindeki müşteriler kaçmışlardı ada hiç korkmuyodu ne fasına oldusun. Korkmuyordu ada"nın içinden öldür onu öldür diyordu ada hayır, hayır demeye devam etti en sonunda yaşlı kadın adayı bulmuştu -Hahhaha seni buldum dedi ada yanında bir armut, kivi, muz, çilek, erik vardı ada fırlatmaya devam etti yaşlı kadın sen yalancıydın  annende öleydi bunu duyan ada. Çok sinirlenmişti şöle karşlık verdi -bana ve benim aileme yalancı diyemezsin anladınmı ve ben bir kızım diyerek gitmişti ada yaşlı kadın arkasından koşuyordu ada kafasını eyerek yaşlı kadın düşüp bıçak reyonuna saplanmıştı ada son sözünü demişti -Ben namuslu bir kızım diyerek ambulansı aramıştı ada kan ter içinde uyandı müdürü ona ada,ada,ada adaa diyere bağırmıştı ada kalkıpta -Alaha Şükür neyseki bir rüyamış dedi ve işine devam etti.           

SON


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 21, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kahraman KasiyerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin