Daug metų atgal...
Naują žinia! Pas Imperatorienę gimė dvi mergaitės! Daug kas džiaugėsi, bet buvo priešingų nuomonių. Seniai Imperatorienę bandė nunuodyti, bet nebuvo išsiaiškinta kas norėjo tai padaryti. Buvo manoma, kad tai padarė moteris labai pavydėjusi Imperatorienes sosto. Moteris sužinojusi apie tai užkeikė visą karalystę, tiksliau jos moterys. Nuo tada moterys galėjo rodyti savo jausmus tik su vėduoklėmis...DABARTIS
Žiūrint į miestą visur pilna vėduoklių. Moterys nešioja tamsias vėduokles kai joms liūdna, o šviesias kai linksma. Dabar netgi reikia mokytis vėduoklių meno. Sunku suprasti žmogų kai jis neturi emociju, todėl ir yra sukurtas vėduoklių etiketas. Kiekvienas jūdesys reiškia skirtingus jausmus. Kodėl gi mums tesiog nenusišypsojus? Neeina toks jausmas, kad tau kažkas neleidžia, bet mes galime kalbėti, todėl jeigu mes piktos mes tai išreiškiame žodžiais, bet tai sakome su neutraliu veidu. Taigi kam čia tos vėduoklės? Sakoma, kad žmogui užkeikusiam karalystę labai patiko vėduoklės, bet ne visi tai priėmė, todėl būtent pasirinko vėduoklės, bent jau taip man pasokojo mama prieš mirti. Aš esu Imperatorienės dukra Sakurako. Mano vardas reiškia ,, Sakuros vaikas''. Taip mano mamai labai patiko sakuros, jos be galo gražios. Mama jas mylėjo, nes ten sutiko mano tėtį, gaila aš jo nepažinojau. Kas dėl sosto? Aš dar netinku Imperatorės pareigoms. Šiandien graži ir tuo pačiu keista dieną. Šiandien aš buvau mieste ir sutikau vyra jis man pasakė, kad turiu ses ir papasakojo keistą istorija, kad mano sesę pagrobė tas pats žmogus kuris užkeikė kaimą norėdamas suteikti skausmą mamai, turbūt girtuoklis kažkoks, jeigu mano jėgos būtų galingesnės uždaryčiau jį ligoninėje, tokie žmonės daro gėda karalystei. Atsigulusi į lovą daug ką apgalvojau, kad apraminčiau mintis nusprendžiau pavartyti šeimos albumą, kad jį surasčiau reikėjo eiti per ilgus tamsius koridorius. Vartydama apsiašarojau man trūksta tėvų. Albume pamačiau dvi mergaites jos buvo panačios. Nusprendžiau rūpesčius pasilikti vėliau ir nuėjau miegoti.
Nauja diena...
Paklausiau tarnaites kas čia per mergaitė, paklausiau jos, nes ji karalystėjė dirba daug metų ir yra ištikima. Kai aš paklausiau ji labai nustebo ir pasakė, kad ,, Aš nenoriu nuo tavęs slėpti, bet ir nenoriu, kad tu paliktum karalystę''. Aš nestebusi paklausiau ko slėpti? ir pridūriau, kad nepaliksiu karalystės, nes nenoriu nuvilti mamos. Ji papasakojo, kad aš turiu sesę ją kažkadą pagrobė ir vietoje kūdikio paliko vėduoklę. Aš paklausiau ar jie žino kas tai padarė? Ji atsakė ne, bet galvoja, kad ta moteris užkeikė karalystę ir norėjo nunuodyti mano mamą, Ar žinote mano mamos mirties priežastį? Tarnaitė atsakė, kad ji iki šiol nežinoma. Aš išsigandau, mano galvoje sukosi labai daug minčių, aš galvojau ar mano sesė gyva? Mano galvoje sukosi daug klausimų, bet vietoje klausimo išbyro ašara. Jos vardas buvo Kuragari. Aš nusprendžiau paieškoti to girtuoklio kuris man pasakojo istoriją apie sesė. Aš jį radau bare nieko nuostabaus ir pradėjau jo klausinėti visokių klausymų...