W końcu nadszedł ten czas. Hulk i Spiderman, oko w oko, czuli, że muszą coś zrobić.
- Wiesz dlaczego cię tu wezwałem, nie? - spytał ironicznie Spiderman.
- Chyba nie oczekujesz odpowiedzi? Chcesz wojny? To dawaj! Wal - powiedział Hulk.
Zaczęła się wojna. Wojna bohaterów! Najpierw Spiderman rzucił się na Hulka! Zaatakował go waląc mu kopniaka w łeb. Hulk odpowiedział typ samym dokładając headshota z pół obrotu.
- I za co to?! Za zabicie mi chłopaka? Co ja ci zrobiłem?! - pytał rozgoryczony Peter.
Spiderman zdjął kostium i podszedł do przemienionego jeszcze Hulka.
- To nie moja wina. On... On chciał mnie pozbawić bycia Avengersem! On chciał mnie pozbawić mocy!!! - krzyczał rozwścieczony Bruce zmieniając się spowrotem w człowieka.
- Czego nie rozumiesz? - zapytał Bruce Banner.
- Przepraszam, ale... My się kochaliśmy... Musisz zginąć!!! - mówiąc spokojnie Parker, wściekł się.
Peter przemienił się w Spidermana i uderzył bezbronnego Bruce'a. Nagle usłyszeli krzyk.
- Peter! Kochanie - powiedział Tony Stark.
- Toniś!!! - mówiąc to Peter zdjął szybko kostium i rzucił się w ramiona Tony'ego.
- Peterek! Ja nie umarłem. On tylko lekko mnie walnął przecież wiesz, że jestem niezniszczalny! - odparł Stark.
- Wiem... kocham cię! - wyznał Peter.
- Ja ciebie też kocham - odpowiedział Tony.BĘDZIE KOLEJNA KSIĄŻKA Z KONTYNUACJĄ HISTORII, ALE Z INNYM TYTUŁEM. DAJCIE ZNAĆ JAK SIĘ TO PODOBA!
CZYTASZ
HULK 3: WOJNA BOHATERÓW
RomantikHulk i Spiderman toczą zaciętą wojnę! Kto wygra? Kto jest silniejszy?