După acest eveniment, Sado a devenit conștient de puterea sau de o parte din puterea ce o deține, a devenit mult mai voitor ca să învețe despre abilitățile sale și ale oamenilor de pretutindeni.
Mai trec câțiva ani, iar el începe deja sa experimenteze manifestări ale magiei sale.
-Wow! Focul acesta devine din ce în ce mai ușor de controlat! TATĂ!
-Da? Ce e?
-Vino!
-Ce mai e? Iar ai nevoie de ceva de la magazin? Dute singur!
-Nu, nu asta! Doar vino!
-Ok! *merge către camera lui* Ce e?
-Îmi controlez focul din ce în ce mai ușor!
-Ahahh... bravo
După un scurt timp o explozie mare se aude în fata casei.
-Jos! *spuse tatăl lui Sado*
-Bine! Dar, ce s-a întâmplat?
-Hai sa ieșim prin spate. Dacă exploziile se produc din nou casa poate sa ia foc, dar trebuie sa fim în siguranță.
-Și mama? Și Shisua? Ei trebuie sa vina de la magazin!
-Momentan lasă-i, vom ieși cu bine și le vom zice ce s-a intamplat
-B-bine
Ei au ieșit prin ușa din spate, iar dupa prin poarta din spate care duce către strada, dar o explozie de proporții se petrece în fata lor la vreo 15 metri.
-GAAAH! *scuipând sânge*
-Tată! Te-a lovit explozia? Ești bine?
-Lasă... Hai sa mergem către magazin... Ca mama ta sa ma vindece...
-O-ok!
Ei încep sa fuga către acel magazin, dar... o explozie se petrece din nou în fața lor.
-IARĂȘI?! *nu își mai vede piciorul de sânge*n-nu se poate... Tată! TATĂ!
Când da să-l caute îl vede fără suflare pe jos, cu un chip care sta și privește în vid.
-Nu se poate întâmpla asa ceva! NU! nu... Vorbește-mi! *ii cauta pulsul * TATĂĂĂĂ! *plângând își da seama ca e prea tarziu* *începe sa se târască la o ascunzatoare*
-HAH! UN VIERME SE ASCUNDE PE AICI... ARĂTATE! spuse atacatorul
-*nu zice nimic*
-N-nu se poate...
Din perspectiva atacatorului Sado era o alta ființă, cu un ochi negru, iar celalalt normal, maro, o jumătate de corp acoperit de o negura întunecată. Un țăruș îl străpunge pe bărbat prin zona inimii, iar negura dispare împreună cu Sado leșinând.
De la exploziile auzite, în 5 minute după transformarea lui Sado, ajunseseră mama lui Sado, Ruka, împreună cu fratele lui cel mic, Shisua, care avea 5 ani pe atunci.
Ei, dintr-o lume frumoasă, au ajuns în vaga lume a disperării...un moment poate lăsa o familie distrusa.