Minik Tavşan SeokJinie🐰

726 33 7
                                    

Aralık perdeden gelen güneş ışığı, Seokjinin gözünü kamaştırmış ve güzel uykusundan uyanmasını sağlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aralık perdeden gelen güneş ışığı, Seokjinin gözünü kamaştırmış ve güzel uykusundan uyanmasını sağlamıştı. Diğer tarafa söndüğünde sevgilisinin hala mışıl mışıl uyuduğunu gördü.

Telefonunu eline alıp yataktan kalkmış ve ilk iş perdenin açık kalan kısmını kapatmıştı. Sonrasında lavaboya gidip işlerini halletmişti.

Şimdi de onu arayan Jimin ile konuşurken bir yandan da kahvaltı hazırlıyordu.

"Hyungie anlaştığımız gibi değil mi, siz de geleceksiniz partiye? Biliyorsun gelmezsen Hoseok hyung çok üzülür. Bu partiye beraber gitmeyi çok istiyordu. Hem herkes kostümünü ayarladı. Bir tek sizin kostümleriniz eksik. O yüzden gidin ve kendinize bir kostüm seçin artık." Jimin sitemle konuştuğunda seokjin kıkırdamış ve " Jimin-shi ne kadar abartıyorsun. Alttarafı bir kostüm seçiceğiz. Hem merak etme bizde Taehyung ile bugün bir şeyler bakarız diye düşündük."

"Neyse ne hyung, siz bir kostüm seçinde gerisi kolay. Zaten partiye sadece 2 gün kaldı.."

"Bu arada Jim siz ne kostüm seçtiniz? pişti olmayalım sonra.."

" Namjoon hyung bir 'çılgın bilim adamı' olacağını söyledi. Yoongi hyung ise 'chucky'. Ahh bu hyunga saçlarını turuncuya boyamak yaramadı sanırım.. neyse Hobi hyung ise havalı bir korsan olacağım diye tutturdu."

"Sen ve Jungkook pekii"

"Bizimki sürpriz olacak Hyung. emin ol pişti olmamız imkansız."

" Göreceğiz Jiminshi, neyse ben kahvaltı hazırlığını tamamladım. Sevgilimi uyandırma gideceğim artık partide görüşürüz bana konumu atmayı unutma.."

" Görüşürzz hyung afiyetle yiyin öptümmm... muah" sesli bir öpücük atıp telefonu kapatmıştı. Seokjin ise Jiminin bu haline kıkırdamış ve sevgilisini uyandırmak için yatak odasına doğru yürümüştü.

Odaya geldiğinde sevgilisinin onun sesine uyandığını düşünmüştü ama sevgilisi hala mışıl mışıl uyuyordu. Yavaşça ona sokulup, arkasından beline sıkıca sarıldı.

"Taehyungie... sevgilimmm... aşkımmm hadi kahvaltı edelim "

Kulağına doğru en tatlı ses tonunu kullanıp, bir yandan elleriyle karın kaslarını okşarken bir yandan da boynuna minik öpücükler bırakıyordu.

Taehyung sevgilisinden aldığı tatlı öpücüklere kıkırdıyarak gözlerini açmış ve hemen sevgilisine doğru dönerek dudaklarına asılmıştı. Seokjinin şaşırdığının farkındaydı ama yine de durmamış ve sevgilisinin bal dudaklarının tadını, emerek almaya çalışmıştı.

Uzun süre öpüşen çift sonunda nefes nefese kalmış bir şekilde birbirlerinden ayrıldıklarında Taehyung sevimlice gülümseyerek "günaydın bebeğim" demiş ve zıplayarak yataktan kalkıp lavaboya koşmuştu. Seokjin ise dudakları aşırı şiş ve kızarık halde, afallamış suratıyla sevgilisinin tuvalete gidişini izlemişti.

𝐀𝐛𝐲𝐬𝐬 𝐨𝐟 𝐋𝐨𝐯𝐞 '𝓣𝓪𝓮𝓳𝓲𝓷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin