"Jyp şirketinde yeni çıkış yapan kpop erkek grubu stray kidsin yeni şarkısı miroh listelerde 1.sırada "
"Evet bugünki konuğumuz stray kids kendinizi tanıtırmısınız ?"
"Hana dul set Step out stray kids imnida "
"Ben bang chan grubun en büyüğü ve lideriyim"
"Ben lee minho sahne adım lee know ana danscıyım "
"Ben seo changbin grubun yüzüyüm ve ana rapçisiyim"
"Ben hwang hyunjin grubun rapçisi ve danscısıyım"
"Ben han jisung rapperım changbinden daha iyi rap yapıyorum "
"Ben lee felix korece adım lee yongbok avustralyalıyım rapperım"
"Ben kim seungmin ana vokalim "
"Ben yang jeongin vokalim"
"Onlar çıkış yapalı bir yıl oldu sadece ama çok popülerler "
"Şimdi miroh performansını izleyelim"
........
........
........
"Evet bugün stray kids ile eğlenceli bir gün geçirdik programımıza katıldığınız için teşekkürler fanlarınıza ne söylemek istersiniz ?
"Stay sizi çok seviyoruz umarım bizi hep desteklersiniz" (bang chan)
"Stay hep birlikte olalım saranghae fighting!"(minho)
"Görüşürüz"(hepsi)
"Çekim bitti"(yönetmen)
"Bizimle çalıştığınız için teşekkürler"
"Ya sonunda bitti acıktım"(hyunjin)
"hadi o zaman yemek yemeye gidelim "
Minho sonunda hayallerine kavuşmuştu herşey o kadar güzeldi ki burada çok mutluydu hayatına yeni kişiler girmişti arkadaşlıktan öte kardeş diyebileceği kişiler.
Önceden arkadaşı yoktu çünkü eğer seçmeleri kazanırsa onlardan ayrılmak zorunda kalıcaktı ya hayallerini yada arkaşlığı seçmek zorundaydı minhoda hayallerini seçmişti ve asla pişman değildi.
Aklına birden soyoung gelmişti acaba napmıştı tekrar o stüdyoya gitmişmiydi yada üzülmüşmüydü belkide kendine yeni biri bulmuştu kızlar öyle değilmiydi birinden hoşlanır sonrada sıkılırlardı ve ayrılırlardı ve tekrar başka birini bulurlardı bu döngü hep böyle devam ederdi peki ya soyoung da mı o kızlar gibiydi onlar gibiyse niye minhonun o kadar ağır konuşmalarına rağmen hiç peşinden ayrılmamıştı minho o kızı daha fazla düşünmek istemiyordu önemli biri değildi sonuçta
"Hyung iyi misin hiç bişey yemedin" changbin'in seslenmesiyle minho daldığı düşüncelerinden sıyrıldı
"İyiyim sadece dalmışım "
"Ne yemesini bekliyorsun hyung hepsini sen yedin zaten "(jeongin)
"Ya jeongin ölmek mi istiyorsun "
Minho bu ortamı seviyordu birbirleriyle şakalaşmalarını seviyordu onlar minho'nun arkadaşları değil artık kardeşleriydi bir yıldan fazladır beraberdiler minho ilk şirkete geldiğinde çok zorlanmıştı çekingendi ama jisungla tanıştığında herşey çok daha değişmişti jisung sevecen ,komik biriydi minho onun sayesinde diğer üyelerle dahada yakınlaşmıştı bu yüzden jisung'un yeri diğerlerinden biraz daha farklıydı.
Minho duygularını pek belli etmezdi ona göre duygular çaresizlikti peki gerçekten duygular çaresizlikmiydi ?
AKLIMDA BİR SÜRÜ ŞEY VARDA İYİ YAZIYORMUYUM BİLMİYORUM:(