Niko//Intro

38 2 0
                                    

"Rakastan sinua!" huusin raivoten. Silmäni vuosivat kyyneliä ja hyvin nopeasti huomaan, että kajaalini oli levinnyt ympäri  kasvojani.
    Joonas katsoi minua liikkumatta. Hän ei sanonut tai tehnyt mitään. "Puhu minulle!" huusin uudestaan, tällä kertaa rauhallisemmin.
    Joonas lähestyi minua ja suuteli huuliani. Suudelma ei ollut lyhyt vaan pitkä ja intiimi. Me nautimme siitä.
    "Vittu tajuatko sä kauan olen odottanut tota tunnustusta, oon ties kuinka kauan odottanut et helvetti rakastat muo", Joonas sanoi ja hänenkin silmänsä pettivät ja kyyneleet tippuivat maahan meidän väliimme.
    Me aloimme olemaan, toden teolla. Kyseenalaistin niinkuin Joonaskin, että miksi menimme yhteen vasta nyt. Meillä oli ollut juttua kuitenkin vähintään vuosi.
    Jo monen kuukauden ajan olimme pitäneet hauskaa vällyjen alla ja hotelli huoneissa, joita varailimme viikoittain. Eikä kumpikaan sanonut ääneen yhteen menosta.
    Myönnettäköön, juttumme vaikutti enemmänkin hauskanpidolta aluksi, mutta siitä se syveni matkamme varrella.

//Tää oli tälläi intro, jossa kerrottiin, että mitä tulee tapahtuu myöhemmin täs kirjas mut seuraava luku alkaa alusta:)
(tää ei ole lopullinen ratkaisu tai niinku kohta kirjalle vaa tää kohta on ns. keskeltä kirjaa)

//ja normi luvut ei oo näin lyhyitä vaa vähint. 500 sanaa, mutta tää nyt oli ku tää alusti vaa tarinaa
   

HE VAIN RAKASTUIVAT(JIKO- JOONAS AND NIKO)Where stories live. Discover now