2005-ci ildə 13 yaşında idim.Bir gün dostumun evinə getmişdim.Evləri çoxdan uzaq deyildi.Onlarda oturarkən fərqinə varmadan 4 saat keçmişdi.Artıə çox gec idi.Dostum mənə dedi bizdə qal və mən anama zəng edib icazə aldım.Artıq gec idi,yatmağa getdik.Dostumun otağı böyük idi,mənim yatdığım yataq qapıya yaxın idi.Yeni yuxuya getmişdim ki,qapının arxasından qadın səsinə bənzər səs gəldi.Mən dostumu oyanırdım və o dediki küçə pişikləridir.Amma yenə bu səsi eşitdim dostumu məcbur oyanırdım.Menim əlimdə fənər var idi.Qapıda çölə çıxdıq və pilləkənlərdən zirzəmiyə gedən ayaq səsləri gəldi və biz zirzəmiyə endik.Pəncərəden baxanda nə görək?üstü,başı qan içində,yerdə uzanmış vəziyyətdə birini gördük.Nə olduğunu bilmədən həyəcanla yuxarı qalxdıq.Səhər oldu və bunu dostumun atasına danışdıq.O bizə güldü və dedi siz xəyal görmüsüz.Biz bir daha zirzəmiyə endik.Pencərədə əl izi var idi.Mən artıq evə getməli idim.Dostumun atadıda işə getməli idi.Mən dedim birlikdə çıxaq.Biz birlikdə çıxdıq.Dostumda məni ötürmək üçün çıxdı.Biz çölə çıxanda binanın qarşısında polislər var idi .Mən burada nə olduğunu soruşdum və dedilər dünən burada bir qızı maşın vurub öldürüb və axtarış edirlər.O gündən sonra mən qorxudan bu məhəlləyə birdə geləmdim.