Primul iubit

3 0 0
                                    

A trecut ceva până mi-am revenit din șocul că bunicul meu nu mai este .... Cam până în clasa a 7 a , până când mi-am făcut și un iubit , care era puțin mai mare decât mine . Binee am mai avut și alții dar gen copilărisme..
Cu el am avut primul sărut. Vă amintiți primul sărut adevărat ? Tu stai acolo nemișcată , nu știi ce să faci și când îți introduce limba in gura ta , tu încerci să faci ce ți se pare ție că e bine dar e total pe lângă ? Așa a fost la mine . Am fost rușinată toată ziua după incercarea aia de sărut ... Dar norocul meu e că el a fost înțelegător și am făcut asta până mi-a ieșit . A fost foarte amuzant când stau și mă gândesc.  După fiecare sărut îl întrebam dacă este bine și cum trebuie sa fac , și el îmi explica cum și ce să fac și îmi dădea note ... Și nu m-a lăsat până sărutul nu a fost de nota 10 pentru el 🤣🤣🤣....
Am stat câteva luni cu acel băiat , a fost primul I din viața mea ... A fost o experiență foarte frumoasa , după mulți ani el s-a mutat in afara , am mai ținut legătura și mi-a propus că după ce termin facultatea să mă duc la el , poate putem sa continuam ce începusem când eram mici ... Suna tentant. Dar na el între timp și-a făcut o relație și între timp și un bebe ❤️. Mă bucur pentru el . 
Dar între timp am mai avut și eu relații ...  V-am zis că am inceput cu I?
Am iubit cu adevărat, și pot spune că el a fost prima mea iubire , un băiat din liceu , pe care l-am idolatrizat multi ani ... Nu am fost niciodată împreună , ne-am comportat la un moment dat că și cum eram, dar nu s-a întâmplat niciodată.  A avut un accident de mașină , și a stat foarte mult in spital , și în majoritatea timpului am stat cu el.   Și după toate astea tot fata cea mică eram ... Voi credeți în chestia asta?( Sunt un golan și tu o fata cuminte , nu vreau sa stau cu tine sa te stric) . Daaaaaa.... Eu nu. Daca cineva te place , Ba e cu tine frate oricum ar fi sau ai fi. Asta sa nu uitați. Nu contează cum ești sau cum arăți , daca placi și vrei cu adevărat ceva , obții .

Trecutul in prezent Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum