Obietnica Krzywej Gwiazdy

19 4 1
                                    

Hejka!
3 godziny temu Nowa Baśń dała na Facebooku post informujący nas o nowej premierze - superedycji "Obietnica Krzywej Gwiazdy". Chyba każdy stąd na nią czekał, i wreszcie się doczekaliśmy; 

🌊 Przeznaczenie zawsze chodzi własnymi ścieżkami... 🌊

Klan Rzeki raduje się narodzinami nowego miotu kociąt. Dumna matka otacza oba kocurki miłością, jednak kiedy jeden z nich ulega wypadkowi i zostaje nieuleczalnie oszpecony, kocica odwraca się od syna. Nadaje mu nowe, okrutne imię, które na zawsze ma przypominać kocięciu o jego kalectwie — Krzywek.
Młody kot rośnie w siłę, marząc o zostaniu przywódcą klanu. Jednak odrzucony przez matkę, staje się łatwym celem dla pewnej tajemniczej kocicy, która ma wobec niego wielkie plany. Wkrótce złoży Krzywkowi obietnicę, która rzuci złowrogi cień na przyszłość kociaka. 🍁

Tak prezentuje się opis książki. Szczerze, jestem bardzo ciekawa tej historii. I również tego, jak miał na imię Krzywek przed wypadkiem i oczywiście jaki to wypadek!

 I również tego, jak miał na imię Krzywek przed wypadkiem i oczywiście jaki to wypadek!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Okładka wygląda tak. Szczerze, kolorystyka mnie zaskoczyła. Chyba oprócz Zemsty Klonowego Cienia i jednej części komiksu Tygrysia Gwiazda i Sasza, żadna książka nie była dotąd... zielonkawa. Okładka sama w sobie jest cudna, przedstawia Krzywą Gwiazdę jako ucznia. Nie pasuje coś mi jedynie w jego oczach, są jakby.. zbyt płaskie? Jednak nie będę krytykować, bo sama lepiej oczywiście nie umiem. Pysk, oczywiście krzywy, natomiast bardzo mi się podoba. Ogólna ocena okładki to zdecydowanie 9/10.

Nowa Baśń za niedługo ma pokazać dodatki do tej książki. Można już jednak składać zamówienia w ich  internetowej księgarni (jakby ktoś chciał, link macie na końcu:)
Książka kosztuje 44,90 zł.
Ma około 550 stron.
Mam nadzieję, że Nowa Baśń za niedługo wyjawi nam datę premiery, bo naprawdę długo już czekam na tę superdedycję!
A wy? Co sądzicie o okładce? I czy również z niecierpliwością czekacie na premierę?
Do zobaczenia niedługo!

|
|
|
|

Tutaj macie link do kupienia (musicie skopiować)

https://ksiegarnianowabasn.com/pl/p/Obietnica-Krzywej-Gwiazdy.-Wojownicy.-Superedycja-/320

Piszcie swoje opinie w komentarzach!

Wszystko o Wojownikach Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz