Müsəlman bir oğlanla Xristian bir qız arasındakı sevgi,1914-də Şimal ilə Cənubun qarşılaşdığı bir ölkədə başladı.Əvvəl bir aristokrat ailənin mənsubu olan Ali Xan Şirvanşir və Gürcü Bəyin qızı Nino Kapiani bir birlərinə aşiq olurlar.Nino Xristian adət-ən ənəsinə görə yetişdirildi Ali isə Müsəlmanlıq adət-ən ənəsi ilə böyüdülüb amma buna rəğmən Ali və Nino evlənməyə qərar verirlər.Amma yaxında çift ilk çətinliklərlə qarşılaşır:Birinci Dünya Savaşı başlayır və Alinin dostu Məlik Nahararyanın Ninoya aşiq olduğunu öyrənir.Nahararyan Ninoyu qaçırır və Ali bu hadisəni öyrənir öyrənməz onlarına izinə düşür.Ali,Nahararyanı tapıb və onu öldürüb məcbur Dağıstan kəndinə qaçır.Ninoda ailəsini atıb sevgilisinin arxasınca gedir.Dağıstan kəndində bir birinə aşiq olan Ali və Nino evlənməyə qərar verirlər.
Rus imparatorluğunda ihtilalının başlanmasından sonra Ali öz vətənini Bolşeviklərdən qorumaq üçün Ninoyu İrana göndərib,Azərbaycana qayıdır.Hamilə olan Nino,İranda həyəcanla sevgili ərinin qayıtmağını gözləyir.Ali qayıtdıqdan sonra Nino bir qız uşağı dünyaya Azərbaycan Demokratik Cümhuriyyətinin qurulmasından sonra Ali və Nino geri qayıdaraq yeni ölkələrinin adət-ən ənələrinə elçiləri olurlar.Ancaq Ali və Ninonun sevinci uzun zaman davam etmədi.1920 illərində Bolşeviklər, Azərbaycan hökümətinin yıxmaq və Sovet ittifaqı qurmaq məqsədilə Bakını işğal etməyə başladılar.Ali,Ninonu qızını alıb Tiflisə getməyə məcbur edir amma özü,çətin zamanlarda ölkəsindən ayrılmaq istəməyib Gəncədə qalır.Gəncə körpüsü üzərindəki savaşlar sırasında Ali,başına gələn hər şeyi dəftərə yazaraq 24 yaşında həyatını itirir...Nino qızını alıb Parisə gedir və bir daha Bakıya qayıtmır.