Natalia pov:
Było około godziny 15 po południu i dziś były moje urodziny, które spędzałam w domu ponieważ zaprosiłam tylko swoją przyjaciółkę ponieważ mieliśmy oglądać w nocy horrory czy coś w tym stylu . Poszłam do sklepu zrobić jakieś zakupy jak jakiś popcorn, napoje słodycze itp. Ostatnio często Sptify dodaje mi jakiegoś sobla do mojej playlisty, nie kojarzę go zbyt ale gdy leci jakaś jego piosenka to nie przełączam jej. Moja mama miała ,,dostęp" do mojego spotify( 19 lat ma jakby coXD) więc mogła zobaczyć czego słucham itp. Gdy wracałam leciała akurat piosenka ,, fiołkowe pole" nie ukrywam bardzo spodobała mi się ta piosenka więc włączyłam ją ponownie. Gdy wróciłam do domu była 16.30 więc rozpakowałam zakupy i posiedziałam trochę w telefonie. Gdy ponownie spojrzałam na godzinę była już 18 więc stwierdziłam że będę się już szykować w sensie umyć się itp bo Weronika miała być o 19.30. Wtedy nie wiedzialam Że przyjdzie ktoś jeszcze.
Szymon POV :Przeglądałem Dm na instagramie i moją uwagę przykuła jedna wiadomość od jakiejś starszej kobiety gdzieś około 40lat gdzie było napisane że jej 18- letnia córka ma niedługo 19 urodziny i widziała na spotify że często mnie słucha. Spytała się mnie czy przyjdę na jej urodziny na których i tak będzie tylko jej przyjaciółka i dała mi nazwę jej instagrama . Po zobaczeniu jej insta i krótkim namyśle odpisałem że pewnie że przyjdę i poprosiłem o adres itp oczywiście spytałem się też co lubi robić bo nie wypada iść tak z pustymi rękoma a zwłaszcza że to jej urodziny. Ostatecznie kupiłem jej jakieś kosmetyki, nie wiem ja się nie znam poprosiłem o pomoc moją siostrę która pomogła mi coś wybrać.
Urodziny miały być już dziś ale nie wyjeżdżałem dzień lub dwa wcześniej ponieważ mieszkała w tym samym mieście co ja i mieliśmy do siebie zaledwie 30min więc wyjechałem około o 18.45. Byłem u niej o 19.15/19.20 zaparkowałem samochódem na parkingu i poszłem szukać mieszkania dziewczyny bo mieszkała w bloku na 4 piętrze. Szczerze mówiąc stresowałem się bo miała być to niespodzianka i ona nic o tym nie wiedziała i bałem się trochę jak na mnie zareaguje.