o presvis sta high tou

7 0 0
                                    

(den rhiname tpt opote sinexozw oti na nai)

Meta apo afto to peristatiko, pleon vriskese sto ipogeio tou presvi edw kai eksi mines

Afto se gemizei me apires skepseis.
"Arage tha ksanadw tous filous mou?, Tous goneis mou den mporw outosialos na tous dw mias kai tous skotwse to gaidouri o presvis!"

Isterografo: ti elleïnos thee mou!

Apofasizeis oti prepei pleon na apodexteis to pepromeno sou kai perpatas pros tin meria tis bitsiou. Kathete stin aristeri gwnia tou dwmatiou kau esi stin deksia opou ekei exeis tin prosvasimotita se oti epithimiseis. (Gkomena tou presvi privilege)

"Geia sou:)" tis les me ena xamogelo sto prosopo sou. Afti kokkinizei katefthian kai koitaei katw. Ipoptevese oti isws ekanes kati lathos opote tin pianeis to xeri tis pou to peritrigirizan diafora skinia kai alisides mias kai itan demeni ston tixo.

Tis les: "signwmi, thes na se voithisw me kati?" Afti apantaei me to zori ,logw tou oti ta magoula tis itan san ntomates: "o-oxi babygirl" prospathei na treksei makria apo emena koitontas katw apo tin terastia ntropi pou eniwthe mesa tis molis ksestomise tin leksi babygirl.

Meta to fail treksimo tis bitsiou tis les ena antio kai pas pisw stin meria sou tou ipogeiou. Oi vathies skepseis se eferan se ena simperasma. I bitsiou se goustarei. Alla oxi me tin gimnasiou simasia tou goustarei, alla antithetws me tin kanoniki simasia tou. Diladi pragmatiki agapi.

"Ma afti me ekane bullying se olo to dimotiko" skeftese apo mesa sou. "Pws einai pithano na me "agapaei"?" "Isws einai kapoia stratigiki tis wste na tin parw me tin diki mou meria tou thematos kai na kerdisei kapoiou eidos privilege sto ipogeio?" "Ama omws den tis pw kati gia aftes tis skepseis mou den tha mathw pote" "Alla kai an ontws den me goustarei?"

Provlimatizosoyn me tetoies kai alles polles paromeies skepseis mexri arga ta mesanixta. O presvis mpainei mesa sto ipogeio, ksaplonei sto krevati pou sou eixe dwsei sto ipogeia kai leei stous allous: "pante na koimithite zwa alliws den tha sas taisw ta mpouklakia tou karlitou gia dio evdomades" Oloi ton ipakousan san koutavakia kai pigan gia ipno.

O presvis istera epese katefthian gia ipno kai roxalize san mosxari.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 04, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

yandere presvis x readerWhere stories live. Discover now