Çok pis aşık olmuştum ona. Artık her gece onu düşünüyordum. Sanki takıntılı bir asığa dönmüştüm.. Sevdiği kızı öğrenmem gerekiyordu. Arkadaşına sordum onun sevdiği kız yok yok seni kandırmışlar demişti ve ben bir anda mutluluktan arkadaşına sarılmışım. Galiba erdeme asık olduğumu o da anladı. Anlarsa anlasın artık çok geç. Sevdiği kız olmadığına göre artık ona açılabilirdim ve yanına gittim.
Ben: Erdem seninle bir şey konuşabilir miyim?
O:Tabi
Ben:Ya biliyorum biraz hızlı gelişti ama..
O:Ne hızlı gelişti anlamadım?
Ben:İşte ben sana asık oldum..
O:..
Ben:Yani biliyorum kabul etmiyeceğini ama ben içimde tutmak istemedim:)
O:Yani ne diyeceğimi bilemedim kusura bakma.
Ben:İstediğin zaman cevap verebilirsin neyse hadi görüşürüz..
O:Görüşürüz Naz.Ahhh o kadar heyecanlıydım ki sanki kalbim fırlıyacakdı. İnşallah kabul eder diye içimden dualar ediyordum. Ama etmezse..etmezse ne olucak? Bu kadar sevincim ya boşa giderse.. Ahh düşünmek bile istemiyorum. Yıkılırım, kalbimin yokluğunu hissederim.. Eve geldim ve direk telefonumu alıp onun mesaj atmasını bekledim, bekledim, bekledim.. Ama hiç bir mesaj bile gelmedi.. Tam uyuyacakken bir baktım mesaj atmıştı heyecandan mesaja bakmayı bile unutmuştumm nasıl heyecanlandıysam artık. Bana şu cümleleri yazmıştı:"Bu kalp kimleri sever, sonra bırakır.. Hayatıma hiç kimseyi almadım biliyor musun? Ya ona bağlanıp beni bir anda bırakıp giderse diye düşünmüştüm. Ama sen işte sen bir başkasın beni bırakmıyacağını biliyorum çünkü sen artık işi beyninde değil kalbinde bitirmişsin kelebeğim:) "diye mesaj atmıştı ben bu mesajı okurken heyecandan ağladım. Ve ben ona direk cevap verdim:" Yani seni sevdiğimi, sana bağlandığım anladıysan ne mutlu bana:)".. O:" Anladım sevdiğim" yazmıştı.. Ahhh bu kadar mutlu olduğumu hiç hatırlamıyorumdum.
Mutlu sonla biten hikayeleri her zaman sevmişimdir:)