Park jimin ...
Ben hala ağlıyordum, gözlerim şişmişti kesin .
Ben ne yapacğım,bu adamdan nasıl kurtulacağım,buradan nasıl kaçacağım ,hiç bir fikrim yoktu.
Ben burada onunla kalamazdım ,benim hayallerim vardı, ben sevdiğim insanla evlenecektim ,mutlu bir ailem olacaktı,ama hayallerim çoktan suya düşmüş gibiydi .
Ben düşünmeye devam ederken kapı tekrar açılmıştı ,yine o adam gelmişti .
Yanıma geldi,ve elindeki anahtarla zincirleri açtı .ama zincirlereden biri hâlâ kolumdaydı .
"neden beni burda tutuyorsun ? Ne yaptım ben sana "
"Sana zamanı gelmedi dedim !"
Bana tekrar bağırıyordu ,ve benim yine gözlerimden yaşlar süzülmeye başlamıştı.Kemikli elleriyle çenemi sıkıca kavradı.
Ve sıkmaya başladı."Sakın karşımda ağlama ,ağlayan insanlardan nefret ederim ,duydun mu beni"
Başımı olumlu anlamda salladım . gözleri sadece öfke ile bakıyordu ve korkmama yetiyordu .
"Aferin dediklerimi bu kadar çabuk yapman iyi şimdi beni takip et . çabuk."
Kolumdaki zincirlereden tutup kaldırdı ve Önümden yürümeye başladı,bende arkasından kalkmıştım,ve yürümeye başladım ,ama ayağımın burkulduğunu unutmuştum,
Ayağımın üstüne basamayıp yere düştüm.Ağzımdan küçük bir inleme kaçmıştı ve oda beni duymuştu,hemen arkasına baktı .
"Ne oldu ?neden yerdesin?" sesi kızgındı.
"B-ben buraya gelmeden önce A- ayağımı burktum ve ü-üstüne basamıyorum."
Yanıma geldi, ve ayağıma baktı ,ayağım sargılıydı ,yalan söylemiyorum .
Sertçe,Kolumdan tuttu ve beni kaldırdı .
"Umrumda değil sadece peşimden gel "
Tekrar yürümeye başladı, bende arkasından toplayarak yürümeye başladım.
O önümden gidiyordu ve çok hızlıydı .bende arkasından gidiyordum .
"Arkadaşlarım neredeler ve iyiler mi? "
Bana bakımdan konuştu .,"Seokjin namjoonun yanında ,Hoseok ise yoonginin yanında, onları düşüneceğine kendini düşün "
Bu ev çok büyüktü ,her yerde odalar vardı,ve biz aşağıya iniyorduk ,burası salondu ,ve her yer siyahtı ,burda da durmadı en aşağıya indi burası bodrum katıydı ,ama burda beş oda vardı ,o durdu bende yürüdüğüm için ona çarptım
"Şey...özür dilerim"
"Bu odalarda ne var biliyormusun ?"
Başımı hayır anlamında salladım,kolumdan tutmuştu ve "1"
Yazan kapının yanına yürümüştü ,önünde durdu ."Bu odalarda işkence yapıyorum ,bak mesela şu oda ,o odada insanları bağlıyorum ve kırbaçlıyorum ."
Olduğum yerde buz kesilmiştim , o kırbaç mı dedi ?bu nasıl bir vicdan .diğer kapıya doğru gitmişti, bu oda ise "2"numaralı odayıdı .
"Bu odada ise insanlara bıçakla vücutlarına yaralar açıyorum hemde fazla derin yaralar"
Bu adam kesinlikle deliydi.
Beni tekerar sürükledi,"3"numaralı odanın önünde durdu .
"Bu odada da kızgın demirler ile insanların vücutlarını yakıyorum "
'Diğer odaların ikisi de boş oraya yeni şeyler arıyorum ,hatta buldum bile ,o odaların birine seni koyayım ne dersin ?"
Kafamı hızlıca hayır anlamında salladım,
"lütfen beni o odalara koyma ben,ben çok korkarım lütfen yapma ."
Sesli bir şekilde kahkaha attı ,"benim istediğim de bu zaten ,seni acı çekerken görmek '
Beni tekrar sürüklemeye başladı ,"4" numaralı odanın önünde durdu,ve kilidini çevirip açtı , açtığı gibi beni de içeri fırlattı .
Yere düştüm,tamda burkulan ayağımın üstüne,ben ayağımı tutarken o kapıyı çekip kilitledi.
Hızlıca ayağa kalktım,ve kapıya koştum , burası çok karanlıktı .
"Lütfen aç kapıyı, ben karanlıktan korkarım, lütfen aç ne istersen yaparım yeterki aç ."
Boşuna bağırıyordum ,o çoktan gitmişti , ağlamak için hazırda bekleyen göz yaşlarım hızlıca akmıştı.
İçeride hiçbir şekilde ışık yoktu ,ve benim nefesim kesilmeye başlıyordu .
Artık nefes alamıyordum ,daha fazla dayanamadım ,gözlerim kararmıştı .
Gerisi karanlık
Selam......
Umarım beğenirsiniz.
Hatalarım varsa özür dilerim.
Bugün doğum günüm olduğu için
Tüm ficlere yeni bölüm atmak istemiştim ama vaz geçtim"23ocak "
Sizi seviyorum ballarım.
Diğer bölüm de görüşmek üzere
Vmin ile kalın
By by 😘💜
Bunu ben yaptım ilk editim nasıl olmuş?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA AŞKI •VMİN • [ DÜZENLENİYOR]
FanfictionMafya Kim Taehyung ve Park jimin #vmin #namjin #sope Bana göre yazdığım hikaye çok saçmaydı ve hikayeyi yayından kaldırılmıştım şimdi düzenleyip tekrar yazıyorum . Hesap sürekli aktif olacaktır .