1.0

541 9 5
                                    

Dream POV
Zobudil som sa.Pozriem na hodiny... 11:47
Rýchlo som sa obliekol kedže som nestihol raňajky a už ma na stole čakal obed.
Tu peknú vôňu som cítil až do izby a to je dôvod prečo som sa zobudil.
Obliekol som si čierne tričko,mikinu a sivé tepláky. George ma už čakal s obedom na stole.
Najedli sme sa a ja som išiel streamovat Minecraft.Po chvíli prišiel do izby George a sadol si na moje stehná.
Začal mi chytať krk a ja som tomu nemohol odolať.Začal mi dávať dole mikinu.
Ja som ho chytil za stehno.On ja na mňa flirtovane pozrel a začal mi robiť cucfleky na krku.Neodolal som vypol som stream a začal sa s ním pozkávať.Nestačilo dlho a George ma chytil za rozkrok.Trocha som dostával chuť na s€x s Georgom ale musel som ho odstrčiť.
"George nemôžeme pokračovať za 5 minút príde Sap."
George to pochopil a usmial sa na mňa.
"Neboj užijeme si to neskôr"povedal George.
Obliekol som si mikinu,ešte raz popozkal Georga a išiel otvoriť dvere.
D-"Ahoj Sap!"
S-"Ahoj,prepáč doniesol som aj Karla."
D-"Nevadí aspoň bude väčšia sranda."
S-"To áno.Inak chcel som povedať že s Karlom spolu chodíme."usmial sa.
Pozval som ich dovnútra a išli pozrieť niaky film na netflixe.
Po chvíli sme boli hladný tak sme si objednali Kfc lebo sa nam nechcelo variť.
Ani sa nezdalo a bolo 23:40.
Rozhodli sme sa ísť spať. Sap a Karl boli vo vedľajšiej hosťovskej izbe.
George zamkol dvere a povedal: "Čo sľúbim aj splním." Začal ma pozkávať a dávať dole tepláky.Netrvalo dlho keď sme začuli silné vzdychanie Karla kričiace Nickove meno (Nick-Sap keby niekto nevedel :P)
Zasmiali sme sa a povedali si že budeme hlasnejší.
George mi zobral p- a dal si ho do úst.Začal pomaly za malú chvíľu rýchlo.
Chytil som mu vlasy a začal silno vzdychať.Netvralo dlho a už mi stál.
Prevrátil som Georga...
V ten moment som počul ako nám niekto klope na dvere.
Rýchlo sme sa obliekli a išiel som otvoriť dvere.
Bol to Sap ktorý sa chcel spýtať či sa môže osprchovať.
Súhlasil som a podal som su uterák.
Bol som unavený takže som Georgovi povedal že to odložíme.
Ľahol som si do postele.Pritúlil som Georga k sebe a hneď zaspal.

Ooo George 😏 ||DNF|| 15+Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt