Επεισόδιο 5 "Μεταμόρφωση"

90 9 0
                                    

Έσκυψα ένιωσα την γη στα ποδιά μου τα ματιά μου άλλαξαν χρώμα το ένιωθα έβλεπα διαφορετικά ήμουν αφοσιωμένος στο άλμα που έπρεπε να κάνω άρχισα να τρέχω χωρίς να κοιτάξω πίσω όταν έφτασα στο σημείο που έπρεπε να πηδήξω έκανα ένα άλμα και ένιωσα τον αέρα να με χτύπα στο πρόσωπο βρέθηκα πάλι στην γη με τον μονό προορισμό μου στο να σώσω τον αδελφό μου.

Εν τω μεταξύ

Ένιωθα την δύναμη μου να με αφήνει ένιωθα το τέλος όταν σβαρνιζόμουν στον δρόμο κοιτούσα της πληγές μου τα αίματα μου στον δρόμο και ήξερα,είδα τον άλφα να σηκώνει το χέρι του έκλισα τα ματιά αλλά άκουσα μια γνωστή φωνή.

WUAREK:Έφυσε τον

Κοίταξα και είδα τον αδελφό μου

PAUL:Oχι γιατί ήρθες φύγε Wuarek

WUAREK:Όχι δεν θα φύγω ποτέ ξανά

Άρχισα να τρέχω προς τον άλφα όταν κόντεψα αρκετά πετάχτηκα στον αέρα και τον βάρεσα με το πόδι μου στο κεφάλι προσγειώθηκα στην γη έκανα μια γυριστή κλοτσιά και ξανά βάρεσα τον άλφα συνέχιζα όταν ο άλφα με κάρφωσε με τα νύχια του στα πλευρά μου ούρλιαξα τον έσπρωξα προς τα πίσω και τον έσκισα το πρόσωπο με τα νύχια μου,ο αλφα με έπιασε και με πέταξε σε ένα αυτοκίνητο σηκώθηκα τον κοίταξα στα ματιά και του όρμησα.Για πρώτη φορά δεν φοβόμουν για πρώτη φορά ένιωθα δυνατός,η πρώτες σταγόνες βροχής άρχισαν να πέφτουν στο ματωμένο μου σώμα αλλά δεν σταματούσα μέχρι κάποιος να πεθάνει και αυτός που θα πεθάνει θα είναι αυτός μέχρι που με πέταξε στο αυτοκίνητο του αδελφού μου ήρθε από πάνω μου και κάρφωσε δυο γυαλιά στα ποδιά μου έγινα άνθρωπος δεν άντεξα άλλο όταν ο άλφα ήταν έτοιμος να με αποτελειώσει ένας δυνατός κρότος ακούστηκε ο άλφα έπεσε κάτω ουρλιάζοντας λιποθύμησα.Την επόμενη μέρα ήμουν ξαπλωμένος σε ένα κρεβάτι στο νοσοκομείο και γύρω μου ο αδελφός μου ο Fin η αδελφή του και ο σερίφης ο πατέρας του φίλου μου όταν κοίταξα καλύτερα είδα και την Emily.Τι κάνει εδώ πέρα όταν με πλησίασε ο Finκαι μου είπε.

FIN:Φίλε χαίρομαι που γύρισες αλλά δεν πιστεύω σε αυτά που ακούω

WUAREK:Τι άκουσες Fin?

FIN:Την συμμορία που σας επιτέθηκε

Για μια στιγμή νόμιζα ότι κατάλαβαν,αλλά ο αδελφός μου δεν θα το άφηνε έτσι τον κοιτούσα που μιλούσε με τον σερίφη και άκουγα την συζήτηση τους.

 HAN:Αν όντως ισχύει αυτό που λες μάλλον τρελάθηκε ο κόσμος

PAUL:Καλύτερα να τρελαθεί ο κόσμος παρά τα ζώα έτσι δεν είναι σερίφη

the wolf inside meNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ